Gå til innhold

julegardiner!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg skulle gjerne hatt noen røde gardiner, eller gardiner med julemotiv. :)

Men helst ikke over 150 kr pr vindu, da jeg har en del vinduer, og ikke har overmasse penger akkurat nå :gjeiper:

Noen som har noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! :)

Men blir de litt spinkle til større vinduer? Siden de var litt gjennomsiktige. gjennomsiktige gardiner er liksom sommer for meg. :fnise: Eller blir de kanskje ikke så gjennomsiktige om jeg samler de litt mer? :)

Noen andre med tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner noen på europris også :)

Takk takk. :)

Du vet ikke om det er bilde av de på nett et eller annet sted? Kunne ikke finne de på hjemmesidene deres. Hvordan ser de evt ut, og hva er prisen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snoopy_93

Jeg kjøpte mine på Hansen og Dysvik (?) De var lilla og kosta egentlig litt mye. Synes det er rart at en sånn "pakke" med gardiner bare inneholder én gardin?

Der jeg kjøpte mine var det også noen veldig fine røde gardiner, men de vet jeg ikke prisen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine på Hansen og Dysvik (?) De var lilla og kosta egentlig litt mye. Synes det er rart at en sånn "pakke" med gardiner bare inneholder én gardin?

Der jeg kjøpte mine var det også noen veldig fine røde gardiner, men de vet jeg ikke prisen på.

Hehe, ja, det var rart med det, for jeg sprang bort i en butikk å så en pakke med gardiner til 150 kr! Tenkte at det ikke var ille, helt til jeg leste bakpå, å så det var for en. :ler: da syntes jeg det ble litt dyrt altså, når jeg må ha en del. :gjeiper:

Men så de hadde knallrødt stoff på ikea, kanskje jeg skulle prøvd å sy selv? :)

Takk for tipset om hansen og dysvik, skal ta meg en tur å se jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...