Gjest VesleMars Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Hva kan jeg gjøre for å se/føle meg litt bedre? Tenker på supermat det er lurt å spise, trening, hår, hud osv. Skjønner man ikke får gjort mirakler på så kort tid, men er generellt fornøyd med meg selv, men litt oppgradering er fint Dere som har giftet dere, gjorde dere noe spesielt i forkant dere føler hjalp dere?
FruN Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Jeg gjorde egentlig ikke noe spesielt. Men kanskje sinktabletter kan hjelpe huden din litt? For min del får jeg fort kviser av søte drinker, så lå unna det :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Dette har jeg ikke tenkt på ennå - annet enn å prøve å leve litt sunnere og trene litt mer, men så er det også lenge til vårt bryllup. Men det kan være lurt å gå på spa og ta en skikkelig god ansiktsbehandling for eksempel. Det gjør underverker for huden i ansiktet, og gir ny glød Det gjelder forsåvidt spa i det hele tatt - f.eks med full bodyskrubb, et godt spabad osv. Skikkelig "pampering yourself", som i seg selv gjør at du føler deg bedre For hår og negler er B-vitaminer viktig, men samtidig skal man vel ikke ta B-vitamintilskudd om man har nok B-vitamin i kroppen fra før. Men du kan jo høre på apotek? Kalsium er jo også viktig Noen velger å bleke tennene sine en stund før bryllupet også. Ikke uka før akkurat, for da blir de veeeldig hvite på selve dagen, men kanskje en måneds tid før. Men dette er veldig "luksus" da, og ganske dyrt. Ikke noe jeg personlig kommer til å gjøre tror jeg, men vet det er noen som føler at det er veldig viktig pga alle bildene som skal tas den dagen. Ellers - drikk masse vann, få nok søvn, plei huden godt i denne årstiden hvor huden fort tørker ut, osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå