AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Det nærmer seg jul og eg sitter foran pc'n mens eg prøver å pønske ut noen lure gaver til mine to brødre og til kjæresten min. Eg er fattig student, så eg har ikkje så mye å bruke på hver. Bror 1: han er 15 og sitter ofte foran tv'n med skytespill eller med runescape på pc'n, han trener vekter i blandt og har absolutt ingen gode ønsker (ønska seg kun ny xbox, eg har ikkje 2500 kr å bruke på det ). Ellers ser han ein del film, er ute med venner og leser tegneserier. Bror 2: han er 27 år gammel og enslig. Trener ein del, går turer og tar seg ein fest i ny og ne. Ble nylig rundstjelt for det meste i leiligheten, så han trenger en del nye ting. Kjæreste: i 30-åra, elsker tekniske/elektriske duppeditter, har stor interesse i bil, anlegg og pc, leser sjeldent bøker, ser en del film (men kommer ikkje til å kjøpe det til han). Han spiller i blandt, men er veldig kresen (liker tenke-spill med mysterier eller puzzles som må løses). Dette er kanskje ikkje så veldig mye info, men eg håper noen har gode ideer og tips likevel. Hva kjøper dere andre fattige til deres brødre/kjæreste?
Inger88 Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Hva med klær? Til han som lesere tegneserier, finnes sikkert mye spennende på Outland, viss du vet hva han leser(slik at du har en viss peiling på hva du kan kjøpe). Gaveabonnement på et blad. Kommer ikke på så mye nå, men skal se om jeg kommer på noe annet senere.
Gjest Coolaid Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Det nærmer seg jul og eg sitter foran pc'n mens eg prøver å pønske ut noen lure gaver til mine to brødre og til kjæresten min. Eg er fattig student, så eg har ikkje så mye å bruke på hver. Bror 1: han er 15 og sitter ofte foran tv'n med skytespill eller med runescape på pc'n, han trener vekter i blandt og har absolutt ingen gode ønsker (ønska seg kun ny xbox, eg har ikkje 2500 kr å bruke på det ). Ellers ser han ein del film, er ute med venner og leser tegneserier. Bror 2: han er 27 år gammel og enslig. Trener ein del, går turer og tar seg ein fest i ny og ne. Ble nylig rundstjelt for det meste i leiligheten, så han trenger en del nye ting. Kjæreste: i 30-åra, elsker tekniske/elektriske duppeditter, har stor interesse i bil, anlegg og pc, leser sjeldent bøker, ser en del film (men kommer ikkje til å kjøpe det til han). Han spiller i blandt, men er veldig kresen (liker tenke-spill med mysterier eller puzzles som må løses). Dette er kanskje ikkje så veldig mye info, men eg håper noen har gode ideer og tips likevel. Hva kjøper dere andre fattige til deres brødre/kjæreste? Bror 1: En svær boks med snop -Gavekort på kinobilletter - dusjsåpe og håndlkle - en kul band t-shirt - eller design en t-skjorte/hettegenser ol på nett - hårgele - deo eller godlukt (gutter trenger ofte hjelp av jenter til å finne den rette duften og blir glad for å få noe) Bror 2: Praktiske ting fra Ikea. Du vet bedre enn han hva han trenger hehe... Sengetøy - Klippekort på oppvask/ryddehjelp - Strikk fyren et kult skjerf - det vil han elske og tenke på deg når det er kaldt ute. Flax-lodd - Gavekort på 2 kinobilletter - Siden han trener er det digg å få dusjsåpe, deo osv... Kjæreste: Gavekort på deg (klippekort på diverse "tjenester") billett til standup med deg (standup er ikke så dyrt her i Bergen ihvertfall) Kan du strikke? Strikk "kjærestevotter" eller et sjal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå