AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #1 Del Skrevet 28. november 2011 Samboeren min mista sin bror for to siden og har vel egentlig ikke noe sånn særlig bilder av han, bare et som står i ramme og et som henger på kjøleskapet. Lurer på om jeg ska lage scrapbook til han sammen med hans sønn på 6 år, har spurt svigemor om jeg kan få bilder av henne og det var ikke noe problem. Men hva syns dere? hvordan kan jeg gjøre det på en finest mulig måte? har noen tips om butikker ? form og farge? Må skrive som annonym siden han vet hva jeg heter her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssecret Skrevet 28. november 2011 #2 Del Skrevet 28. november 2011 Samboeren min mista sin bror for to siden og har vel egentlig ikke noe sånn særlig bilder av han, bare et som står i ramme og et som henger på kjøleskapet. Lurer på om jeg ska lage scrapbook til han sammen med hans sønn på 6 år, har spurt svigemor om jeg kan få bilder av henne og det var ikke noe problem. Men hva syns dere? hvordan kan jeg gjøre det på en finest mulig måte? har noen tips om butikker ? form og farge? Må skrive som annonym siden han vet hva jeg heter her... Det virker koselig! Jeg synes du skal bruke mange glade og lyse farger Det må bli noe han kan se på og minnes og smile! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 28. november 2011 #3 Del Skrevet 28. november 2011 Enig med Ssecret. Hørtes ut som en vakker gave. Lag den slik at han kan minnes de gode stundene. Kanskje bilder fra ferieturer når de var små? Familiefotoer, høytider, fester etc. Kanskje et sitat/ord/setning som broren ofte sa? Noen artige vitser de hadde sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #4 Del Skrevet 28. november 2011 Det finnes masse blogger om scrapping, det er det mange gratis, gode i ideer å hente. Det kan jo også være at de har bøker om emnet på biblioteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nay Skrevet 28. november 2011 #5 Del Skrevet 28. november 2011 Høres flott ut du kan evt. lage en fotobok på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rampolina Skrevet 2. desember 2011 #6 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg likte også tanken.. før mamma fikk det om sin mor på jul i fjor. Det la en demper på mye av julekvelden hennes for hun ble så lei seg og emosjonell. hun sier nå hun skulle ønske hun fikk den hvilken som helst dag, bare ikke i julegave... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #7 Del Skrevet 2. desember 2011 Ikke gi det som julegave! Som Rampolina skriver, ble dårlig stemning og det vil du ikke ha til jul du heller. Jeg ville aldri hatt en minnebok om mitt avdøde barnebarn. Har to små bilder og det er mer enn nok for meg. Blir trist når jeg ser på bildene og savner henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. desember 2011 #8 Del Skrevet 2. desember 2011 Veldig fin tanke,men ikke gi det som julegave! hadde blitt kjempelei meg hvis jeg ble sterkt minnet om det på julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 2. desember 2011 #9 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg synes ikke det passer seg på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå