cha Skrevet 28. november 2011 #1 Del Skrevet 28. november 2011 Hva kjøper dere? Noen mener dyrt dopapir varer lengere fordi det er tjukt, og at billig varer kort fordi det er tynt og du bruker mer. Hva mener dere om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #2 Del Skrevet 28. november 2011 Serla. Billig dopapir, men det er ikke hardt og tynt som mye annet billig. Rullene er store, så de holder lenge. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #3 Del Skrevet 28. november 2011 Bruker like mye uansett om det er dyrt eller billig, fire ruter pr. tørk. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #4 Del Skrevet 28. november 2011 Som min mor en gang sa til meg: se på meterprisen, så finner du ut hva som lønner seg -det er ikke alltid at det er de som ved første øyekast ser billigst ut, som faktisk er det Det kan variere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Lady Skrevet 28. november 2011 #5 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg kjøpte First Price før, men de rullene holdt bare i noen dager. Så kjøpte jeg Serla en gang, og ikke bare er papiret mykere og bedre, men rullen holder også en drøy uke! Ja, de koster 10-15 kroner mer, og har bare fire ruller (i motsetning til First Price som har seks), men de holder lenger. Så nå kjøper jeg dorull ca en gang i måneden, i motsetning til før, da kjøpte jeg 2-3 ganger i måneden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #6 Del Skrevet 28. november 2011 Vi kjøper billig dopapir, av ren vane. Vi bruker enorme mengder også, med to barn på 2 og 4 år som søler og griser over alt. Lett å tørke opp med dopapir eller kjøkkenpapir=) Syns lambi osv loer også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 28. november 2011 #7 Del Skrevet 28. november 2011 Lambi <3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #8 Del Skrevet 28. november 2011 Serla. Man skal også være klar over at bruker man bare av det aller billigste kan toalettet fort tette seg. Dette fordi at det er hardt og tykt og resirkulert flere ganger. Spesiellt viktig å tenke på hvis man boe i eldre bolig med gammelt rørsystem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 28. november 2011 #9 Del Skrevet 28. november 2011 Vi bruker Coop X-tra, og er veldig fornøyd med det. First Price synes jeg er grusomt, det ryr og virker nesten støvete! Har ikke sammenlignet pris, gikk bare ut fra at X-tra-dopapir sannsynligvis er billigere enn annet papir. Men kanskje jeg skal teste Serla? Jeg bruker også like stor mengde papir uavhengig av type, 4 tørk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 28. november 2011 #10 Del Skrevet 28. november 2011 Bruker bare Lambi. Når det kommer til do-papir, gidder jeg ikke spare på pengene. Jeg vil tørke meg i ræva med kvalitet 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #11 Del Skrevet 28. november 2011 Bruker bare Lambi. Når det kommer til do-papir, gidder jeg ikke spare på pengene. Jeg vil tørke meg i ræva med kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 28. november 2011 #12 Del Skrevet 28. november 2011 Bruker bare Lambi. Når det kommer til do-papir, gidder jeg ikke spare på pengene. Jeg vil tørke meg i ræva med kvalitet Helt enig. Papir fra First Price o.l er det rett og slett ubehagelig å tørke seg med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 28. november 2011 #13 Del Skrevet 28. november 2011 Bruker mest Serla, men tenker ikke så mye på merke når jeeg handler. Unngår billigpapir som er hardt og ubehagelig, og Lambi, som gir meg kløe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 28. november 2011 #14 Del Skrevet 28. november 2011 bruker Unik det er best. har faktisk vunnet en test her og, så da er det ikke noe jeg innbiller meg heller: http://www.dinside.no/847105/test-hvilket-dopapir-er-best 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 28. november 2011 #15 Del Skrevet 28. november 2011 bruker bare Lambi som jeg kjøper billig når det er sekketilbud, har alltid noen sekker i boden Ja jeg er nok en hamstrer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #16 Del Skrevet 28. november 2011 Her i gården går det i unik (som faktisk var best i test når jeg søkte det opp nå ), både toalett og tørkepapir. Koster jo mer enn feks first price, men det varer utrolig mye lengre! Både dopapir og tørkerull måtte kjøpes inn flere ganger i måneden tidligere (når jeg trodde at first price ville bli det billigste alternativet), og jeg begynte rett og slett å bli lei av å være tom for tørkerull under en uke etter innkjøp omtrendt, og lei av å kjøpe toalettpapir så ofte. Så min erfaring er at ikke alltid det billigste i innkjøp der og da, blir det billigste alternativet i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 28. november 2011 #17 Del Skrevet 28. november 2011 Tenker ikke så mye over det, annet enn at jeg kjøper svanemerket, og at det må se mykt ut. Orker ikke dopapir som kjennes som sandpapir. Dessuten virker det som det dyrere varer mye lenger. Kjøpte kjøkkenpapir fra First Price, og det syntes jeg ble borte på null komma niks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #18 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg pleier å kjøpe inn når det er på tilbud. Mega pleier å ha tilbud på de store pakkene (12 stk) med Lambi. Jeg er en slik som fort får kløe i underlivet og billigdopapir er en sikker "vinner". Fikk faktisk beskjed fra en gynekolog å slutte å bruke slikt resirkulert dopaoir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 28. november 2011 #19 Del Skrevet 28. november 2011 Vi bruker et billig dopapir fra Rema, som er ganske mykt. Aner ikke hva meterprisen på det er, men tror den er ganske lav. Som nevnt over her; jeg vil tørke meg i rævva med kvalitet, så jeg velger dopapir ut fra både pris og hvor behagelig det er. Vil ikke gå rundt med sår rumpe fordi jeg ville spare et par kroner, men kjøper ikke det dyreste heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #20 Del Skrevet 28. november 2011 Vi går etter pris, og akkurat nå er det Serla som står på badet Selv syns jeg at Lambi loer, og First Price deler seg. Har brukt Rema 1000 sitt dopapir også, men syns den loer endel og. Og av en eller annen grunn finner huden min med jevne mellomrom ut at "nei, dette dopapiret vil jeg ikke ha noe mer av! jeg blir såår!" Så da må vi bytte Heh, litt mye detaljer kanskje... Ser forresten at noen her sier de bare bruker en(!) rull på en uke! Vi er to voksne og bruker en rull på en til to dager... Mange her som bare bruker en rull per uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå