AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Jeg hadde litt kosetid i dusjen med meg selv hvor jeg brukte dildo og g-punkt vibrator. Jeg vekslet litt mellom begge og brukte fingern til slutt for å gi meg klitoris orgasmer. På den andre orgasmen så squirta jeg litt, det har skjedd før, MEN på den tredje så vet jeg ikke hva som hendte. Jeg fikk en skikkelig sterk orgasme, og det rant masse masse veske ut av meg. Man kunne høre at det sildret skikkelig. Da jeg reise meg opp, var det en svær dam på gulvet hvor jeg satt og det var litt gult. Ikke kjempe gult, men litt gulaktig og det luktet litt urin, men ikke så sterkt. Tisset jeg da jeg fikk orgasme, eller var dette bare en kjempe squirt?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Men jeg kunne ikke kontrollere det. Jeg hadde en kjempe orgasme liksom. Og det kjentes ikke akkurat ut som om jeg tisset. Eller jeg tror ikke det.
*Sinnataggen* Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Nei du hadde en utløsning med bittelitt urin i. Ikke bli skremt av dette. Bare kos deg videre. Er slik det er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå