Gjest Navifairy Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Hei alle sammen Jeg var litt usikker på hvor jeg skjlle poste dette, men valget falt altså på dette forumet Den 12. Januar har jeg og kjæresten vært sammen i to år, og i den anledning har jeg lyst til å gi han en litt spesiell og personlig gave. Jeg har lurt på å inngravere datoen vi ble sammen på en hengelås. Vet dere om noen nettbutikker som gjør dette for en, eller evnt noen andre butikker? Setter stor pris på alle svar
Gjest D_flatmajor Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Dette minner meg om en "Kjærlighetslås". Sånne har de blant annet her. Ser ingen grunn til at du ikke skal få inngravert dato i stedet for navn, men jeg kan ta feil.
Gjest Navifairy Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Dette minner meg om en "Kjærlighetslås". Sånne har de blant annet her. Ser ingen grunn til at du ikke skal få inngravert dato i stedet for navn, men jeg kan ta feil. Ja, akkurat dette jeg var på utkikk etter Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå