Gå til innhold

Tatovering

Anbefalte innlegg

Gjest SemperFi
Skrevet

Jeg skal ta min første tatovering til sommeren, og tatoveringen skal jeg ha på ryggen, bak skulderen.

Selve motivet kommer til å bli svart-hvitt bryllups-bilde av mine foreldre da de giftet seg.

Bland venner på universitetet og div blir det møtt med positive og negativitet.

Hva syntes dere?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

Det er i hvertfall veldig originalt! Hva er grunnen til at du har valgt akkurat det? :)

Gjest badeand1
Skrevet

Det er hvertfall utrolig viktig at du klarer å finne en som er superflink med portretter!

• Liker 4
Gjest SemperFi
Skrevet (endret)

Familien har alltid stått nær, for at vi er de eneste i Norge.

For ikke lengesiden ble det slutt med samboer over 5 år. Og mor/far backet meg opp, og har alltid gjort det.

På en måte blir det en takk fra meg, ikke bare for denne gang, men for alle gangene.

Har ei studievenninne som mener det blir litt kleint, om hun var sammen eller holdt på med en som hadde tatovering av sine foreldre ville hun sett litt rart på det.

Forøvrig kan jeg legge til at det var mine foreldre som inspirerte meg til å følge drømmen min, om å bli ingeniør. Startet på ingeniørutdanningen i høst, og det går absolutt min vei.

Endret av SemperFi
Gjest fireflies
Skrevet

Jeg syns ikke det er kleint. Syns egentlig bare det er innmari stort gjort. Go do it!

• Liker 1
Skrevet

Personlig ville jeg ikke tatt en realistisk tatovering av mine foreldre. Jeg ville heller tatt bryllupsbildet og for eksempel tatovert siluetten deres eller lignende for å gjøre det mer "kunstnerisk" eller hva jeg skal si. Men jeg er ikke så glad i realistiske portretter generelt, jeg syns det er litt.. creepy. Men det er min mening, og jeg syns tanken bak tatoveringen din er fin. Så dersom du ønsker den, go for it ;)

Gjest Sevastra
Skrevet

Er det noe jeg har lært her i livet så er det at uansett hva du tatoverer, så vil det ALLTID være noen som har noe positivt å si om det og noen som har noe negativt å si. Det jeg mener er det viktigste er at man tenker igjennom hva man vil ha lenge og godt, og at man har en slags mening bak det.(Man må jo ikke ha det da).

Så lenge det er rett for deg, og du vet at du alltid kan være stolt av det å stå for det, burde det ikke være noe problem hva andre synes :)

• Liker 2
Skrevet

Hva med den mor på venstre buttcheek og far på høyre?

• Liker 1
Gjest SemperFi
Skrevet

Hva med den mor på venstre buttcheek og far på høyre?

Meget uaktuelt og absolutt ikke alvorlig. Ikke minst respektløst ovenfor dine foreldre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...