AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 En kompis jeg har kyssa en del på fest er på tur hit nå. Vi har aldri gått videre enn kyssing, og vi har sovet sammen på en sofa to ganger uten at det har skjedd noe. Vi har aldri vært sammen når begge har vært edru. Vi har flørtet lenge via melding.. Hva forventer han skal skje i kveld/natt? Jeg kunne godt tenke meg å ha sex med han, men han har aldri "hintent" om det... Vet liksom ikke hvor jeg har han. Men det vil ta han en og en halv time å kjøre til meg....
Gjest Katten. Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Du kan forvente akkurat det du legger opp til. Legger du opp til at dere bare skal sove i lag, så skjer det (forutsatt at fyren er på den rette siden av Forest Gump-skalaen). Legger du opp til happyfunsexytiemz, så blir det happyfunsexyteimz- 1
Gjest SemperFi Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Be han sette seg på en stol, og bind bind for øynene hans, så binder du han fast. Have fun! Kommer garantert til å starte motoren hans.
twang Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Tro meg, det er lett å få motoren til en gutt til å gå.
Steinar40 Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Det er alltid nok av mannfolk som ikke sier nei takk til billige kvinnfolk. Hvis det er poenget. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Det endte da som jeg ville Men så sender han ikke melding til meg. Jeg spurte om han var kommet hjem, og det var han, så takka jeg for besøket, og han sa det var hyggelig å være på besøk. Så sa jeg, må ikke bli lenge til neste gang.. da skrev han "hehe..ja vi får nå se da " og så ikke noe mer... Maser jeg?
PRT Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Så sa jeg, må ikke bli lenge til neste gang.. da skrev han "hehe..ja vi får nå se da " og så ikke noe mer... Maser jeg? Bummer, selv om det kan hende at han bare formulerte seg litt klønete. Jeg ville ventet og sett om han tok initiativ.
Gjest Katten. Skrevet 29. november 2011 #8 Skrevet 29. november 2011 Det betyr jo bare at dere får se? At det mest sannsynlig blir å skje? Jesus jeg får vondt i meg av overtolkninger.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #9 Skrevet 29. november 2011 Det betyr jo bare at dere får se? At det mest sannsynlig blir å skje? Jesus jeg får vondt i meg av overtolkninger. Er ikke så lett å være jente og redd for å bli såra og lurt...
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #10 Skrevet 29. november 2011 Er ikke så lett å være jente og redd for å bli såra og lurt... Er ikke lett for NOEN å være redd for å bli såret og lurt.
Gjest Katten. Skrevet 29. november 2011 #11 Skrevet 29. november 2011 Det er en kamerat. De flørter. De kysser. De har hankypanky. De har det godt i lag. Hvorfor skal noen bli lurt av det?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #12 Skrevet 29. november 2011 Slutt å tolk, ikke send han sms, men la han sende deg sms, ellers blir du garantert avkassert som desperat.
Steinar40 Skrevet 29. november 2011 #13 Skrevet 29. november 2011 Er ikke så lett å være jente og redd for å bli såra og lurt... Hva med å sørge for at du ikke blir såra eller lurt?
Gjest Bandit Skrevet 29. november 2011 #14 Skrevet 29. november 2011 Det er en kamerat. De flørter. De kysser. De har hankypanky. De har det godt i lag. Hvorfor skal noen bli lurt av det? Her er vel selve kjernen. Hva man legger opp til selv i forhold til forventningene.
Gjest SemperFi Skrevet 29. november 2011 #15 Skrevet 29. november 2011 Slutt å tolk, ikke send han sms, men la han sende deg sms, ellers blir du garantert avkassert som desperat. Uhm, hvordan kan du tolke noen par sms som desperat? Ok, om det er 10 meldinger rett etter hverandre uten at den andre personen har svart, kan det være litt despo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå