Gå til innhold

Generisk nettverksfeil, htc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger når jeg skal sende/motta mms på min htc desire så kommer det opp Generisk nettverksfeil.

Vet at instillingene er i orden, siden det som oftest ikke er noe problem. Men både idag og i går så har jeg ikke fått sende eller motta mms. Flere som har dette problemet, og ei løsning? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ca en million. Mennesker med samme ting. Er en feil i sw på tlf. Fasiten er at du sender bildet som mail når det ikke virker.

Skrevet

Det er ca en million. Mennesker med samme ting. Er en feil i sw på tlf. Fasiten er at du sender bildet som mail når det ikke virker.

Så det er med andre ord bare noe jeg må leve med? Irriterende!

Skrevet

Noen ganger når jeg skal sende/motta mms på min htc desire så kommer det opp Generisk nettverksfeil.

Vet at instillingene er i orden, siden det som oftest ikke er noe problem. Men både idag og i går så har jeg ikke fått sende eller motta mms. Flere som har dette problemet, og ei løsning? :)

JA! Jeg er så UTROLIG lei av dette. Det skjer hver eneste gang jeg skal sende eller motta her også. Sambo, som har litt mere peiling på slikt, og som også har samme telefon (uten problem) har prøvd å justere på både ditt og datt, innstillinger her og der, men ingenting skjer. Argh :kjefte:

Skrevet

JA! Jeg er så UTROLIG lei av dette. Det skjer hver eneste gang jeg skal sende eller motta her også. Sambo, som har litt mere peiling på slikt, og som også har samme telefon (uten problem) har prøvd å justere på både ditt og datt, innstillinger her og der, men ingenting skjer. Argh :kjefte:

Det er SYKT irriterende! Skjer ikke hver gang her, men nok ganger til at jeg har lyst å dryle mobilen i veggen... :gjeiper:

Skrevet

Det er SYKT irriterende! Skjer ikke hver gang her, men nok ganger til at jeg har lyst å dryle mobilen i veggen... :gjeiper:

Jaja, da kan du jo "trøste" deg med at det ikke skjer hver gang, hehehe ;) Her gjør det nemlig det. Skjønner godt om mobilen har havna i veggen noen ganger. Har liksom håpt på at ordninga plutselig en dag skulle komme rekende på ei fjøl, men man kan jo drømme...

Skrevet

Jaja, da kan du jo "trøste" deg med at det ikke skjer hver gang, hehehe ;) Her gjør det nemlig det. Skjønner godt om mobilen har havna i veggen noen ganger. Har liksom håpt på at ordninga plutselig en dag skulle komme rekende på ei fjøl, men man kan jo drømme...

Ja, er kanskje en mager trøst :P Men det skjer liksom hver gang det absolutt ikke burde skje. :kjefte:

Skrevet (endret)

Jeg har et problem med å få nettet til å fungere i noen form på en htc wildfire. Jeg er 110% sikker på at innstillingene er riktig. Noen forslag? Jeg får den ikke til å laste ned nye mottatte MMS, den vil heller ikke surfe via 3g nettet. MMS sier "generisk nettverksfeil" og bruk av browser gir ingen feilmelding utover mangel på internett.

Edit: Netcom er clueless som vanlig, jeg får ringe htc når jeg får tid. yey.

Edit: Simkortet var for gammelt, nytt gjorde susen.

Kanskje det er verd et forsøk, bestill et nytt SIM kort?

Kilde:

Endret av -Leon-
Skrevet

Kanskje det er verd et forsøk, bestill et nytt SIM kort?

Kilde:

Har nytt simkort, så kan ikke være det som er problemet..

Skrevet

Okey, har prøvd å googlet meg fram til et svar, men uten noe lykke med det :/

Skrevet

Okey, har prøvd å googlet meg fram til et svar, men uten noe lykke med det :/

Takk for at du prøvde i allefall :klemmer:

Jeg får spørre på telekiosken i morgen.

Skrevet

Jeg har dette problemet på min Desire, men det dukker kun opp når jeg sender/mottar MMS og er koblet til wi-fi. Kobler jeg av wi-fi og benytter mobilt bredbånd istedet fungerer det.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg har dette problemet på min Desire, men det dukker kun opp når jeg sender/mottar MMS og er koblet til wi-fi. Kobler jeg av wi-fi og benytter mobilt bredbånd istedet fungerer det.

Har et problem, googler, treff i gammel tråd på KG og dermed er problemet løst! Takker og bukker! :)
Skrevet

Har et problem, googler, treff i gammel tråd på KG og dermed er problemet løst! Takker og bukker! :)

Haha, awesome! :)

Skrevet (endret)

:murvegg:

Hvorfor i huleste lurer folk meg til å svare på en 2 år gammel tråd!! :kjefte::Hehe:

Endret av Lutetium 71
Skrevet (endret)

:murvegg:

Hvorfor i huleste lurer folk meg til å svare på en 2 år gammel tråd!! :kjefte::Hehe:

Unnskyld. :rodme:

Men det var Guuugel sin feil...

Endret av Emera

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...