Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2003 #1 Skrevet 14. desember 2003 Noen som har noen tips og ideer til hva et nyforelsket par kan gjøre i London på nyttårsaften? Forslag til restauranter? Musikaler? Steder?
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2003 #2 Skrevet 14. desember 2003 Har ikke så masse tips å komme med, bare et NB; bussene stopper på kveldstid, og det var umulig å finne taxi i halv ellevetiden, så det ble dårlig nyttårsaften på oss. Ble på et intetsigende kvartal....
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2003 #3 Skrevet 18. desember 2003 hei i år er det ingen problem med transporten på nyttårskvelden!! tube og busser skal gå hele natten -og i tillegg være gratis fra 23 til 04 jeg vil anbefale å bestille restaurant for kvelden allrede nå, mange steder har de nyttårshelaften -3/4/5 retter + champagne ved ankomst og midnatt for 50£ og oppover
Linsi Skrevet 20. desember 2003 #4 Skrevet 20. desember 2003 Vi feiret tusensårsskiftet i London. Betalte masse penger på hotell, fine klær og dyr restaurant. Veeeel, hotellet var fint, men restauranten var en skuffelse. Den var ok i seg selv og maten var god, men det var jo en del andre som også skulle feire nyttårsaften der da. Vi skulle egentlig spise klokka åtte, men fikk ikke bord før halv elleve, fordi det var sååå mye folk. Derfor måtte vi kaste i oss maten, for å rekke rakettene. Vi gikk og gikk og gikk, fordi det var sinnsykt mye folk og kø. Klokka tolv stod vi i en stor klynge, hvor jeg nesten besvimte fordi det var så mye folk. Da vi etterhvert skulle tilbake til hotellet, var mye av undergrunnen stengt. Og vi gikk tilbake til hotellet da, og det tok sin tid det. Det kan jo hende at det var litt ekstremt siden det var tusenårsfeiring, men herfra anbefales det ikke.
Octavia Skrevet 20. desember 2003 #5 Skrevet 20. desember 2003 Vi var i London nyttårsaften for 3 år siden. Egentlig en skuffelse. Ikke noe raketter å se i sentrum. Bare masse folk som surret omkring. Vi hadde ikke bestilt noe bord. Var i tillegg seint ute - og endte med å spise på McDonalds. Regn og surt vær var det også. Ikke noe høydepunkt i forholdet vårt altså, men vi var også nyforelskede (og nygifte) så vi ler av det nå. Godt at dere begynner å planlegge nå!
Hedda84 Skrevet 21. desember 2003 #6 Skrevet 21. desember 2003 Jeg anbefaler å se Stomp. :D Har ikke vært i London på nyttårs aften. Men vært to ganger før jul. Vi har bare fått rundt også har vi funnet en restaurant. Blir sikkert litt værre på nyttårs aften da... Men vær ute i god tid før da, er sikkert mange folk som har tenkt å gå ut og spis...
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2003 #7 Skrevet 26. desember 2003 Heisann, Kan anbefale en restaurant som heter Sale et Pepe som ligger rett ved Harrods. Ellers hvis dere vil ha en fin restaurant - harvey nic's 5th floor. Ellers spiser jeg altid på Pizza Express... men det er jo kanskje ikke noe for nyttårsaften! St Christophers square rett ved Bond Street St er også å anbefale... Ellers skal musicalen we will rock you være fantastisk bra! Jeg skal til london idag - men tilbake før nyttår. Vi skal se Lord of the rings der
lenny Skrevet 28. desember 2003 #8 Skrevet 28. desember 2003 synes ikke londen er beste stedet for romantikk,jeg opplevde london mere som ett stresselement ,masse mennesker,kø(særlig i oxford street)og bør bestille bord godt i forveien,greit å bo på ett sentralt hotell,så er man ikke nødvendigvis avhengig avav buss,tube!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå