Lutetium 71 Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 (endret) Denne kan brukes til det meste.. Fjas er ikke forbudt, men det finnes en mer egnet tråd til det, som Vampen har startet! Endret 27. november 2011 av Lutetium 71
Gjest D_flatmajor Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 (endret) Lutetium: Har du funnet delfinene på bildet du linka til i sextråden enda? haha Endret 27. november 2011 av D_flatmajor
Lutetium 71 Skrevet 27. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2011 Ja,for dette er et diskusjonsforum for diskusjon, nemlig. Ikke et sted der man diskuterer det man selv vil diskutere. Så hold dere unna KG hvis dere ikke kun vil diskutere det AnonymBruker mener er verdt å diskutere. Makan til ustabil bruker, forresten. Har aldri vært borti noen som går mer frem og tilbake mellom ulike standpunkter. Tror AB trnger en god gammeldags djevelutdrivelse, opptil flere personer der inne! Lutetium: Har du funnet delfinene på bildet du linka til i sextråden enda, forresten? haha Jup. Men jeg er akkurat like frustrert! Forresten er dette den store tiloverstråden, den offisielle fjasetråden finner du her!
Gjest Vampen Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Sukk, jeg hadde håpet at dette var en tråd til brukere som føler seg tilovers..
Cho Kon It Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 Sukk, jeg hadde håpet at dette var en tråd til brukere som føler seg tilovers.. Tuslet inn her med samme forhåpninger..
Gjest D_flatmajor Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Forresten er dette den store tiloverstråden, den offisielle fjasetråden finner du her! Jada, jeg har da redigert innlegget mitt og gode greier.
Lutetium 71 Skrevet 27. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2011 Sukk, jeg hadde håpet at dette var en tråd til brukere som føler seg tilovers.. Det er en tiloverstråd! Inn i fjasetråden med deg, fjasekvinne!
Gjest Vampen Skrevet 27. november 2011 #9 Skrevet 27. november 2011 Det er en tiloverstråd! Inn i fjasetråden med deg, fjasekvinne! Hey, du kræsja fjasetråden min, så jeg kræsjer tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå