Gå til innhold

Den store fjasetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener at noen av de beste debattene her inne er avsporinger, men siden alle tydeligvis ikke er enig, så oppretter jeg en egen fjasetråd. :goodbye:

Her kan alle som vil fjase, skravle og surre til krampa tar dem. Griseprat er også lov.

Noen som vil fjase litt med meg nå? Jeg er på rømmen fra eksamenslesing, og har virkelig ikke lys til å gjøre noe fornuftig. :snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faenda, Vampis! You beat me to it!! :fnise:

Skrevet

Faenda, Vampis! You beat me to it!! :fnise:

Rutinert vøtt! :lur:

Skrevet (endret)

Jeg er så pertentlig og fin på det, at jeg bruker altfor lang tid! :)

Ang fine delfiner:

http://www.frenblog.com/illusion/dolphin-illusion/

Hva med en fjaseavstemning i toppen her? De grelle fargene må også gjøre noe med! Også alt det rotet da?? Masse rare bokstaver nederst "Slett mine Cookies" osv

Her må det jobbes før det blir hjemmekoselig! :husarbeid:

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Jeg drakk masse kaffe for å kunne skrive ferdig en oppgave, men så viste det seg at jeg drakk altfor mye kaffe i forhold til hvor lang tid jeg brukte på å fullføre oppgaven. Så nå er jeg lys våken :snurt:

Noen andre som er våkne og i fjasehumør?

Skrevet (endret)

Du får beregne koffein-inntaket litt mer nøyaktig neste gang, Xaphan ;)

Jeg har ingen grunn til å være våken, kun lakenskrekk. Samt et stort ønske om å banke noen i Wordfeud (scrabble til iphone og android), men alle jeg spiller med bare stikker. Ordpingler!! :(

Endret av Tonje!
Skrevet

Ja, det kan man si. Er forsatt våken. Heldigvis har jeg ingen forelesninger i morgen.

Jeg prøvde ut Wordfeud, men det var så kjedelig! Folk bruker jo 20 minutter på å skrive et ord. Sånt har jeg ikke tålmodighet til.

Skrevet

Jeg prøvde ut Wordfeud, men det var så kjedelig! Folk bruker jo 20 minutter på å skrive et ord. Sånt har jeg ikke tålmodighet til.

Derfor må man spille mot flere på en gang, samt gjøre annet mens man venter på svar fra motspillerne :) Jeg digger spillet, spesielt når jeg vinner. Da føler jeg meg så smart :D

Skrevet

Jeg drømte hverken om pinner eller hostesaft! :grine:

(Jeg er skuffet over min hjerne)

Wordfeud virker litt langdrygt, men kan man spille det på nætet? Har ikke sånn fancy mækktelefon.

Skrevet

Jeg elsker wordfeud.

Skrevet

Jeg elsker wordfeud.

Endelig en fornuftig AnonymBruker :)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Tonje, jeg vil spille mot deg, vil du spille mot meg? Hva er navnet ditt på Wordfeud?

Hmm nå høres jeg litt ut som en wordfeud stalker/psykopat...

Skrevet

Endelig er Berit dratt! Men synes hun kunne tatt med seg regnet i samme slengen..

Hva skjer i fjasetråden? :popcorn:

Skrevet

ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH!!!!!!

Puh, det var godt å få ut! :snurt:

Skrevet

ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH!!!!!!

Puh, det var godt å få ut! :snurt:

:klemmer:

Skrevet

Er det lov å fise her?

:fise:

Skrevet

Der ble det visst lov..

Skrevet

Det er bedre å slippe en fis, enn å sprenge en tarm :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...