Gå til innhold

En hestemishandler blir mishandlet av hesten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så på Most Daring på tv da de viste dette klippet her. Jeg søkte det opp på youtube og bestemte meg for å dele det litt. Jeg tenkte bare "yes, endelig en som får nøyaktig som han fortjener det."

Dyrevenner, kanskje spesielt hestekjære, enjoy.

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karma is a bitch:)

Det der fortjente han fullt ut!

• Liker 1
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Jævelig deilig å se på. Folk som misshandler dyr fortjener det verste

• Liker 1
Skrevet

Det der var nesten en fornøyelse å se på. Han fikk som fortjent.

Skrevet

Fy faen jeg hater dyremisshandling, jeg kan drepe mennesker for misshandling av dyr...hadde ikke nølt ett sekund med å skyte han mannen!

Skrevet

Han fikk sååååå fortjent, dette var utrolig deilig. Hesten kunne ikke tatt igjen på en bedre måte. Go pony..

• Liker 2
Skrevet

Fucking awesome.

Men faen, de første sekundene var vonde å se på.

• Liker 2
Skrevet

Fucking awesome.

Men faen, de første sekundene var vonde å se på.

Jaaa, jeg skjønte ikke helt poenget med videoen først. Men så klikka hesten og tok igjen for all times. Åh, faens drittmann, jeg håper at han lærte kraftig.

Skrevet

Huff stakkars. Det er trist å se at et dyr blir så sint og måtte forsvare seg selv. Det ble sikkert ikke noe bedre for den etterpå :tristbla:

Skrevet (endret)

Stakkars hest. :(

Nei, ikke sikkert det blir bedre for hesten etterpå, men det er lov å håpe at "mannen" kanskje forstår at man ikke bør misshandle et dyr, plutselig våkner villdyret og instinktene i dyret, og da har en ikke mye en skulle sakt. IDIOTGUBBE! Jeg hater dyremisshandling så innmari, og kan f.. ikke se poenget med at enkelte skal holde på med en hobby som innebærer dyr, eller eie dyr i det hele tatt, om man driver å misshandler å gir f...!

Og ja, han fikk som fortjent!

Endret av Namine
  • Liker 1
Skrevet

What goes around, comes around.... føltes sikkert deilig for hesten å få tatt igjen!

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det skal MYE til for at en hest blir så desperat :tristbla:

Skrevet

Stakkars hest!

Dyremishandlere har ingen stor stjerne hos meg. Synd hesten ikke fikk fulltreffer på det baksparket, da hadde fort mannen takket for seg.

• Liker 2
Skrevet

Det var virkelig fælt å se på. At den hesten har blitt behandla på en sånn måte at hun angriper på den måten der... Hun må ha gått gjennom et helvete. Og jeg satt bare og tenkte "den hesten kommer til å bli avlivet når han finner henne igjen"... :tristbla:

• Liker 1
Skrevet

Han fortjente det virkelig! Syns det er helt utrolig egentlig, hva hester ofte finner seg i fra oss mennesker, uten at de gjør noe.. vi glemmer ofte at de er store dyr som egentlig kunne tatt knekken på oss på et minutt hvis de følte for det. Håper idioten lærte.

Skrevet

Søndagsunderholdning dette her, fullt fortjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...