Gå til innhold

Er du medlem på et treningssenter?


Gjest Wei Wei

  

119 stemmer

  1. 1. ER du medler

    • Ja, og trener ofte
      85
    • Ja, men er vel støttemedlem
      10
    • Nei, men vil gjerne om det ble billigere
      9
    • Nei, liker å trene på egenhånd
      9
    • Koseligere med TV om kveldene =)
      6


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å melde meg inn på et treningsenter, men syns det er litt dyrt med 570 per mnd og med 1 års bidningstid.

Hva er deres erfaring? Er det verdt det? Hvor mange ganger trener dere og hva blir dere pris per hver gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh, nei.

Nå fant jeg prisene på Elixia her jeg bor og det koster 719 kr per mnd!!!!

Saker er løst. Skal fortsette å trene selv.

Endret av Wei Wei
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem, men som student koster det bare 1000,- halvåret. Rimelig! Vet ikke om jeg hadde vært medlem hvis det var Elixia-pris jeg måtte betale (rundt 600 mnd), men tror det.

Men hva er alternativet? Forfalle helt :( Jeg gidder ikke trene utendørs, utenom på sommeren. Er alltid regn og fælt vær her, og jeg VET at det hadde blitt særdeles lite trening om jeg ikke var medlem på senter.

Dessuten liker jeg å trene styrke, da trenger man treningssenter.

Såå, for meg er dte ikke noe alternativ i grunnen. Liker meg på treningssenteret når jeg først er der. God stemning, musikk, andre som sliter, god samvittighet osv :)

Trener i gjennomsnitt 2 ganger i uken.

P.S Går vel an å finne billigere steder? Vet ikke hvor du bor, men her er det "kjipere" steder som koster mindre. Et lite, men absolutt funksjonelt styrkerom; 800,- halvåret, 400,- for studenter. Gulljevt ift Elixia og sånne overpriste. Jeg kommer til å melde meg inn på et sånnet lite, ikke så kult sted, når jeg ikke er student og får rabatt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, nei.

Nå fant jeg prisene på Elixia her jeg bor og det koster 719 kr per mnd!!!!