Gå til innhold

Er du medlem på et treningssenter?


Gjest Wei Wei

  

119 stemmer

  1. 1. ER du medler

    • Ja, og trener ofte
      85
    • Ja, men er vel støttemedlem
      10
    • Nei, men vil gjerne om det ble billigere
      9
    • Nei, liker å trene på egenhånd
      9
    • Koseligere med TV om kveldene =)
      6


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å melde meg inn på et treningsenter, men syns det er litt dyrt med 570 per mnd og med 1 års bidningstid.

Hva er deres erfaring? Er det verdt det? Hvor mange ganger trener dere og hva blir dere pris per hver gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh, nei.

Nå fant jeg prisene på Elixia her jeg bor og det koster 719 kr per mnd!!!!

Saker er løst. Skal fortsette å trene selv.

Endret av Wei Wei
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem, men som student koster det bare 1000,- halvåret. Rimelig! Vet ikke om jeg hadde vært medlem hvis det var Elixia-pris jeg måtte betale (rundt 600 mnd), men tror det.

Men hva er alternativet? Forfalle helt :( Jeg gidder ikke trene utendørs, utenom på sommeren. Er alltid regn og fælt vær her, og jeg VET at det hadde blitt særdeles lite trening om jeg ikke var medlem på senter.

Dessuten liker jeg å trene styrke, da trenger man treningssenter.

Såå, for meg er dte ikke noe alternativ i grunnen. Liker meg på treningssenteret når jeg først er der. God stemning, musikk, andre som sliter, god samvittighet osv :)

Trener i gjennomsnitt 2 ganger i uken.

P.S Går vel an å finne billigere steder? Vet ikke hvor du bor, men her er det "kjipere" steder som koster mindre. Et lite, men absolutt funksjonelt styrkerom; 800,- halvåret, 400,- for studenter. Gulljevt ift Elixia og sånne overpriste. Jeg kommer til å melde meg inn på et sånnet lite, ikke så kult sted, når jeg ikke er student og får rabatt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, nei.

Nå fant jeg prisene på Elixia her jeg bor og det koster 719 kr per mnd!!!!

Saker er løst. Skal fortsette å trene selv.

:nei:

Griske Elixia! Det er drøyt altså.

Kommer aldri til å bli medlem der. Blodpris. Dessuten trener jeg kun styrke alene, så å betale for gruppetimer, barnepass osv gidder jeg ikke. Mye unødvendig luksus inkludert i den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

I Oslo betaler man 800 kr for 6 mnd (fra starten av semesteret til rett over jul, og rett over jul til starten av semesteret). Trener alt fra 0-4 ganger i uken på treningssenteret, og har ikke dårlig samvittighet de gangene jeg heller trener hjemme pga den lave prisen ;)

Så om jeg trener 3 ganger i uka i 6 mnd, koster treningen meg 11 kr pr gang. DET er ikke galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Full pris på treningssenter er helt håpløst, og jeg kunne aldri vært medlem på Elixia eller SATS til "vanlige" priser. Jeg trener nok 1-2 ganger per uke.

Trener i dag på SATS, og det som er genialt for min del er at arbeidsplassen min har bedriftsavtale - ergo rabatterte priser. I tillegg sponser arbeidsplassen min kr 150 per mnd for treningen, så jeg betaler ikke mer enn 250 kr per mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 350kr, men trener ikke veldig ofte. Nå har det gått en uke f.eks, mens noen uker blir det 3-4 ganger. Trener når jeg har lyst. Det at jeg dusjer der gir jo også spart varmtvann og jeg liker å ha bredt utvalg så et treningsstudio er det beste for meg. Men å trene hjemme til man har råd er null problem. Det har jeg gjort de siste 4 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem i Studentidretten (SiO), og betaler 1300 kroner for 6 måneder (ett semester). Trener i snitt 2 ganger i uken, og da blir prisen 25 kroner per gang.

Godt fornøyd, og det er absolutt vel anvendte penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg, betaler 450 kr i mnd, i tillegg danser jeg og det koster jo noen tusen i året for å si det sånn. Blir litt på trening, men tenker at det er greit, er jo tross alt kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg trener på et lokalt treningssenter der jeg betaler 1300 for seks mnd. :) Hvor mye jeg er der varierer. alt fra en gang ti ltre ganger pr uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elixia er latterlig dyrt, og det å ha bindingstid på toppen av den blodprisen er bare sykt!

Selv trener jeg på Avancia, 580 kr i mnd, ingen binding :)

Vil anbefale å trene på senter. Jeg for min del finner ihvertfall det veldig motiverende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

719,- i måneden?? :hakeslepp: Er det mulig? Her jeg bor er det et kjempebra treningssenter med utrolig dyktige instruktører til bare 390,- i måneden. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler 420,- i mnd på sats. I vinterhalvåret trener jeg flere ganger i uka, på sommeren er jeg støttemedlem da jeg heller trener ute.

Får ikke halvårsabb. som koster mindre her jeg bor dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...