Gå til innhold

Hafjell

Anbefalte innlegg

Gjest Elissima
Skrevet

Skal med en venninne til Hafjell. Noen som vet om det er bra after ski der? Og hvordan er skiforholdene? Jeg liker å stå på slalom men ikke de bratteste bakkene. Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Det er flere afterski-steder i Hafjell. Du kan se en oversikt over noen av dem her: http://www.hafjell.no/default.asp?menu=2155&page=2839. Hafjell har mange snøkanoner, så skiforholdene er alltid gode. Per i dag er det lite snø, da det har vært en ekstremt varm høst. Men hvis minusgradene holder seg framover blir det gode forhold :-) Det er bakker for alle nivåer i Hafjell. Barnebakker, grønne, blå, rød og svarte olympiabakker. Generelt så er de bratteste bakkene på sørsiden. I det øverste området er det lange, deilige bakker for kosekjøring. Jeg jobber selv i Hafjell, så om du lurer på noe mer, bare spør :-) Håper dere får en fin tur!

Gjest fireflies
Skrevet

Hafjell er helt ok, men ikke noe mer enn det. Ville heller reist til Kvitfjell.

Skrevet

Hafjell er veldig ålreit, har selv hytte der. Jeg synes bakkene i Hafjell er veldig bra, bare et lite hakk under Trysil etter min mening.

Prøver å få til et par gutteturer dit hvert år, og da må man jo så klart ut å sosialisere! Afterskien der synes jeg har variert veldig, har opplevd at det har vært nesten helt dødt. Men har også opplevd full fart! :)

Hvis dere vil helgardere dere så er det jo ikke veldig langt til Lillehammer. Der finner dere fine steder som Brenneriet.

Det er greit med bussforbindelse dit, for hvis dere bare er 2 blir det vel litt dyrt med taxi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...