Gå til innhold

Brukere som burde "get a room"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du sett deg mektig lei på flørtingen mellom enkelte brukere, eller syns du spenningen ligger tykt i luften mellom noen uten at de har lagt merke til det selv?

Seksuell eller romantisk kjemi oppdages som kjent ofte av andre før en ser det selv! :nigo:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen problemer med flørting mellom brukere. Tenker som så at da har de litt moro og spenning i sin (kjedelige) hverdag. Jeg kan alltids gå til en annen tråd:)

Skrevet (endret)

Yme og damene hans. Bl.a. NozMonster.

Endret av Bond
  • Liker 26
Skrevet

Tråden kan brukes for å leke Kirsten Giftekniv også. Det behøver ikke være negativt. :)

Spre litt kjærleik! :strix:

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er søtt. Yme og NozMonster er vel det paret jeg selv ville satt sammen om jeg kunne velge. :rodmer:

• Liker 4
Skrevet

Hmmm, hvorfor har ingen fortalt meg at det er snusk på gang? Og hva må man gjøre for å bli med på actionen? :kjefte:

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

:skratte:

yme og jeg har ofte dialoger her og der ja, men jeg ville ikke akkuratt kalt det flørting! i følge meg selv så inneholder flørting helt andre temaer i samtalene enn det vi har...

Endret av Bond
Skrevet

Hva med Steinar40 og Belladonna? ;)

• Liker 6
Skrevet

Hmmm, hvorfor har ingen fortalt meg at det er snusk på gang? Og hva må man gjøre for å bli med på actionen? :kjefte:

Du passer naturligvis best sammen med meg - AB. :nigo: Du vet du elsker meg. ;)

Skrevet

Eller Steinar40 og KateW?

Men, du, hva er det mellom Steinar og Belladonna? Belladonna påstår hun vet alt om ham. Har de vært på date? :rodmer:

• Liker 5
Skrevet

Er det noen som har forslag til en bra match for MorAase? :gjeiper:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Høhøhøh

Jeg har damer, klikker og alt mulig jeg, tydeligvis... Det er utrolig godt gjort av meg, når man tenker på at jeg bare er en håpløs kar som bor aleine i skogen, og helst aldri går ut :fnise:

Endret av Bond
Skrevet

Du passer naturligvis best sammen med meg - AB. :nigo: Du vet du elsker meg. ;)

Vel, det er jo selvfølgelig litt pirrende å ikke vite noe som helst om deg! :rodmer: Og i tillegg er jo personligheten din såpass mangfoldig at det aldri blir kjedelig! Ok, kjøpt! :jepp:

Skrevet

Det hadde vært et morsommere konsept, lage en tråd hvor man skal sette sammen brukere man tror hadde vært en god match. :jepp: Ikke bare ramse opp de som har rotet seg borti en nettflørt på egenhånd.

• Liker 2
Skrevet

Det hadde vært et morsommere konsept, lage en tråd hvor man skal sette sammen brukere man tror hadde vært en god match. :jepp: Ikke bare ramse opp de som har rotet seg borti en nettflørt på egenhånd.

Jaaaaaaa! Lag en sånn tråd! :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Sebastien og Vampen.

Skrevet

Sebastien og Vampen.

Haha, serr? :fnise: Isåfall lurer jeg på om jeg legger noe annet i "get a room" enn dere andre. :lur: Sebastianen er en debattant jeg liker veldig godt, men jeg kan ikke huske at vi noen gang har hatt en flørtete tone. Men en hyggelig helaften med diskusjoner om krig og fred og sånn, samt løsing av verdensproblemer, tror jeg nok helt sikkert vi kunne hatt. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

På bakrommet på FrP-landsmøtet. Der skjer det litt av hvert :fnise:

Skrevet

Brutal Mann. :lur:

• Liker 4
Skrevet

Lucifer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...