Gå til innhold

Vi vet....

waco

Anbefalte innlegg

Men altså, nå skal du høre en ting Waco.

Jeg HAR faktisk aldri hatt noen one night stand jeg. Tror du meg ikke? Grunnen til at jeg ikke har hatt det er at jeg ikke har hatt lyst til det. Jeg synes ikke menn som kun er ute etter sex er så himmla sexy, og jeg prøver også å ta ansvar for min egen kropp. Kjønnsykdommer og uønska svangerskap, er ikke noe mål for meg. Og den beste beskyttelsen mot dette er faktisk å ikke ligge med hvem som helst.

Men sex har jeg da hatt. Med menn jeg kjenner og som jeg har vært sammen med. Så jeg "aksepterer meg selv som et seksuelt vesen" som du sier. Absolutt!! Hvorfor tror du ikke at norske kvinner gjør det? Hvor har du det fra?

Du vet, det er ikke så rart om du tror at alle norske kvinner er "horer", når du nekter å tro oss når vi forteller deg noe annet.

Lise1212[ Dette Innlegg er endret av: Lise den 2002-05-19 16:33 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Waco.

Jeg forstår aldeles ikke hvorfor denne delen av tråden skal settes lås på, dersom den IKKE er på personlige meldinger.

Nesten alt er uansett basert på et generalisert kvinnesyn. Da mener jeg nesten alt som bærer signaturen: Waco.

Diskusjonene har jo forskjellige vinklinger, men basisen er der. Disse fordømte, forskremte, svikefulle, utspekulerte, lite besluttsomme, a-seksuelle (mm...) kvinnene. Derom er det ingen tvil.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rita,

Så du sammenligner meg med en vekkelsepredikant? En fanatisk mann som i sin iver etter sannheten tråkker på alle omkring seg, kun for at hans eget idealbildet skal stå urørt?

Hmm, kanskje det er slik?

Har nemlig aldri tenkt den tanken, men når du sier det så....

Sannheten er vel mer at det er lenge siden jeg har hatt det så moro som etter at jeg fant kvinneguiden! Jeg smiler og ler, og en dag så holdt jeg faktisk på å drukne av bare latter, fikk pustevansker og hadde en "nær-døden-på-internett-greie" jeg måtte skru av pc'n, jeg klarte rett og slett ikke mer.

Dere skulle bare visst....

Jeg ser for meg sinte miletantdamer, kortklipte lesbesveis, sylskarp i blikket, febrilsk forklare denne "wacotullingen" hvordan det EGENTLIG henger sammen...

....er det rart jeg holder på å le meg ihjæl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

okej waco, var det ikke meningen at du skulle provosere oss da? du skriver jo inn her bare for å provosere og ha det gøy med de svarene du får fra oss, og du må forvente å få kritikk når du kommer med så bastante ikke sanne tulle ord fra deg.

Noe annet hadde vært rart om vi ikke hadde reagert ikke sant?

Har du ikke noe annet å finne på enn dette, synes jeg synd på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada Waco. Jeg sammenligner deg med en vekkelsespredikant. Det spiller vel egentlig ingen rolle hva eller hvem du forsøker å vekke.

Uansett latter eller ei. Du skriver bra norsk, rent ortografisk. Den skal du få for. Ellers bærer dine provokasjoner preg av en lite akademisk bakgrunn. Og jeg tar aldri feil. Bare så det er sagt.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar meg da Waco! Tror du meg ikke? Stoler du aldri på at det en dame sier er sant?

Og hvor har du det fra at norske damer ikke aksepterer seg selv som seksuelle vesener?

Ble litt nysgjerrig på dette sjønner du!

Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lise.

For det første. Hore finnes ikke. Hore er noe kvinner har funnet på oppe i hodene ders. At gutter kaller jenter for horer er vel noe av det aller teiteste jeg vet, bare slått av det faktum at damer omtaler andre jenter for hore.

Når du utelukker deg selv som hore, forutsetter det at du kaller andre for hore.

Ergo nekter jeg å diskutere videre på slike premisser da jeg er av den oppfattning at alle mennesker har like mye rett på seksualliv og definisjonen "hore" er noe som hører fortiden til.

Akkurat som tyskertøs er glemt er det på tide å begrave hore.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud....så er vi ute å kjøre noe skikkelig i en god diskusjon med Waco igjen.

Jeg må desverre icon_frown.gif si meg enig med Waco jeg i mye han sier. Men er selvfølgelig også uening i mye, men lar meg ikke provosere icon_wink.gif.

Der det ferdes kvinner i flokk er det som regel mye inntriger o.l. - mannfolk er mer reale og snakker rett fra levra....det må vi bare tåle - og det setter jeg pris på egentlig jeg.....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du @lfakrøll, hvorfor sier du at du ikke lar deg provosere?

Du startet jo en tråd om meg jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære Waco. Kan du ikke svare meg nå? Er det derfor du skriver så mye rart?

Jeg har aldri kalt noen for hore, jeg. Jeg brukte begrepet i hermetegn for å samle alle de tingene du har kalt kvinner gjennom innleggene dine. Men ok, det var feil ord.

Jeg håper du kan se bort fra det og svare på spørsmålene mine nå da.

1: Tror du meg ikke? Hvorfor ikke? Jeg trodde at i din verden var det bare kvinner som tolker utsagn og starter diskusjoner og det som værre er pga at de ikke tror det andre sier?

2: Hvor har du det fra at jeg og andre kvinner ikke aksepterer oss selv som seksuelle vesener, og dermed ikke har lov til å nyte sex utenfor faste forhold dersom vi ønsker det?

Lise1212[ Dette Innlegg er endret av: Lise den 2002-05-20 14:09 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet ikke en tråd om deg - men brukte deg som eksempel - sorry hvis du tok deg nær av det.

Helt riktig, lar meg ikke provosere - da har du oppnådd det du er ute etter. Dessuten så er jeg enig i mye av det du sier....

Hva ville vel verden vært uten de med sterke meninger - og som tør og stå for dem. Stå på Waco !!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Tror du meg ikke? Hvorfor ikke? Jeg trodde at i din verden var det bare kvinner som tolker utsagn og starter diskusjoner og det som værre er pga at de ikke tror det andre sier?

-Nei jeg tror deg ikke. Jeg tror ikke fra idag til din dødsdag at du ALDRI kommer til å ha seksuell omgang med en du ikke er gift med. Ergo er du pr bibelens definisjon, hore.

2: Hvor har du det fra at jeg og andre kvinner ikke aksepterer oss selv som seksuelle vesener, og dermed ikke har lov til å nyte sex utenfor faste forhold dersom vi ønsker det?

- Tråder som "hvor mange har du hatt sex med" og "ligget med 9 er bare 17" er beviser på at damer ennå ikke idag vedkjenner alle sine seksuelle behov... bare det å starte slike teite tråder bekrefter det synet jeg har på damer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen du...

Sitat Waco:

"-Nei jeg tror deg ikke. Jeg tror ikke fra idag til din dødsdag at du ALDRI kommer til å ha seksuell omgang med en du ikke er gift med. Ergo er du pr bibelens definisjon, hore."

Men det har jeg jo heller ikke påstått. Det jeg skrev, og som fortsatt er sant, var at jeg ikke HAR hatt noen one night stand. Hva jeg eventuelt kommer til å gjøre, kan jeg faktisk ikke uttale meg om pr i dag. Du får prøve å lese hva som står, og ikke tillegge meg en masse meninger og uttalelser.

Og desuten motsier du deg selv nå. Du brukte et helt innlegg på å fortelle meg hvor dum jeg er som våger å bruke ordet "hore". Nå er det du som bruker det ordet.

Du er med andre ord MINST like inkonsekvent, glad i ordet hore, kverulerende og tolkende som det du prøver å fortelle oss at kvinner er.

Jeg skal være enig med deg i at det går an å bli sliten av at vi kvinner av og til har en tendens til å tenke det værste om alle andre, og tolke alt som blir sagt i steden for å ta det for det det er. Slikt blir det krangel og surmuling av.

Men utifra din definisjon av kvinner, Waco, så lurer jeg på om du ikke er en kvinne selv...

Nå melder jeg meg ut av denne tråden. Jeg liker ikke å diskutere med mennesker som ikke kan kunsten.

Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååh så sinna...

hehe... nå er du jammen barnslig.. du melder deg ut av tråden? jeg har jo sagt tidligere at jeg ville avslutte samtalen med deg....

Men at kvinner alltid vil ha siste ord... ja det visste vi jo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Waco, nå har jeg kun lest hovedinnlegget enda, men jeg er bare nødt til å si en ting med en gang: Av og til er du direkte USMAKELIG!! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen bekjente som noen gang har tatt livet av seg selv Waco? kjenner du omstendighetene rundt NOENs selvmord?

Jeg kjente personlig ei som tok livet av seg, og har opplevd opptil flere i litt fjernere omgangskrets som har tatt sitt eget liv. INGEN av de tilfellene jeg kjenner til personlig har en så enkel forklaring som: Kvinnen har skylden!.

Ikke i ett av tilfellene er det kvinners generelle væremåte som har årsaket tragedien!

Så det å prøve å skyve skylden til personlige tragedier over på kvinner, er noe av det mest smakløse jeg har hørt!

Hos menn som kjører i fjellveggen etter at dama har vært utro, tviler jeg sterkt på at det er det faktum at dama har vært utro som er eneste tragiske/ødeleggende i personens liv. Jeg tror heller ikke det er kun en grunn til at folk tar overdose, og at den ene grunne liksom skal være kvinnens.

Jeg synes faktisk av og til du skulle vise såpass respekt for andre mennesker og andre menneskers opplevelser, at du holder deg til temaer som ikke faktsisk er direkte sårende!

Dersom du hadde vært kvinne og nettop mistet din mann eller sønn eller beste kamerat, så kan faktisk innlegg som disse være forferdelig vonde! At vi kvinner kanskje klarer å "knuse" menn og deres selvtillitt er en ting, der kan jeg til en viss grad være enig med deg, men ikke bland inn selvmord er du grei. (sikkert bare teit å be deg være grei, men det ble nå bare sånn.) 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi jeg har bestemt meg for ikke å lese innlegg av og diskusjoner startet av deg Waco, er jeg egentlig her ved en feiltakelse. Leste for øvrig det første innlegget ditt, og vil bare gjøre deg oppmerksom på følgende:

I en annen tråd på kvinneguiden sier du at dersom en kvinnes partner er utro med kvinnens beste venninne er dette helt OK. En MANN ville tenkt at han ikke skulle stå i veien for deres lykke, og fortsatt å være gode venner med dem begge. Slik hevder du hardnakket at du og menn generelt ville handle, og slik burde vi kvinner også oppføre oss. Hva med å ikke motsi deg selv? Her sier du jo det stikk motsatte, at menn tar livet av seg når en kvinne er utro! Hva mener du egentlig?

Her ville jeg egentlig skrevet et PS om at jeg håper du stryker på eksamen, men dropper det fordi jeg vet at moderator ikke liker personangrep!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Generaliseringens kjedsommelige hurtigtog...durer i vei uten ansvar, uten innsikt eller tilstrekkelig utsikt.

"Vi vet at solo smaker bedre enn fanta."

DU vet at Solo smaker bedre en Fanta.

JEG vet at Fanta er best.

"Vi vet at sikkerhetskoden på alle nye nokiatelefoner er 12345."

VI vet ikke, men DU vet at DU vet og at VI nå vet hva DU sier DU vet. VI som ikke visste, vet bare at vi har lest dine uttalelser, og vet ikke om det faktisk stemmer.

"Vi vet at den kjipeste følelsen i hele verden er å løpe etter en buss, bare for å se at bussjåføren gliser sitt heslige smil når han kjører av gårde."

DU vet. JEG vet ikke, for jeg har aldri opplevd det. DE vet kanskje, men hverken DU eller JEG kan vite om DE faktisk vet.

"Alle vet at det er selvmotsigende at muslimer selger pølser og vi vet at Gardemobanen aldri vil lønne seg i all evighet."

ALLE vet ikke alt, og NOEN vet mindre. Men DE som vet minst, kan vite mest om det de vet. Og det er kanskje best, men hvem vet..?

"Dette er ubestridelige faktumer!"

NEI, det er dine subjektive meninger..hvorfor ikke skrive JEG?

Hvorfor vegrer du deg?

"Så hvorfor er det så vanskelig å diskutere med damer?"

Ja, det er det bare du som vet.

Hvilke damer synes du det er lett å diskutere med? Besvarer du det spørsmålet så har du besvart ditt førstnevnte...

"Vi må prøve å se hva redselsfullt det er som skjuler seg bak kvinnepsyken."

Hvem er VI?

De fleste som ferdes her på KG innhar dette såkalte "redselsfulle som skjuler seg bak kvinnepsyken"Vi vet....og vi er ikke redd.

"Vi vet at det er treganger så mange gutter enn jenter som tar selvmord."

Dette vet jeg ikke, men jeg tar deg på ordet.

Og det er helt forferdelig, ikke pga. kjønn, men pga. at unge menneskeliv går tapt. Dette må vi finne ut av, altså hvorfor så mange unge gutter og jenter skader seg selv og/eller tar livet sitt.

"va slags ondskapsfulle hemmeligheter er det som ligger bak? Vi burde analysere dette litt nærmere, hva er det som egentlig har skjedd? Det er alltid en årsak bak enhver handling. Ingen tar selvmord av moro skyld."

Tviler sterkt på at du bør bruke ord som "ondskapsfull" i denne sammenheng.Det er opp til deg selv om du vil tro det,men hold det for deg selv.

Husk, akkurat nå sitter etterlatte og leter etter svar...er dette svaret du ønsker å gi dem?

Du vet bare det du vet kjære venn, men for all del, ikk vis verden at du ikke vet mer...det er flaut å se på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shit jeg må ha plagd deg skikkelig fælt anonym....

Dessuten er denslags tråder historie nå. Har bestemt meg for å bli seriøs. Det kan du lese av den nyeste tråden min feminiske massepsykose.

Mvh

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...