Gå til innhold

Vi vet....

waco

Anbefalte innlegg

(til morderatorer, når jeg skriver kvinner, så mener jeg noen få kvinner, jeg gjør det kun for at teksten ikke skal bli for lang)

Vi vet at solo smaker bedre enn fanta. Vi vet at sikkerhetskoden på alle nye nokiatelefoner er 12345. Vi vet at den kjipeste følelsen i hele verden er å løpe etter en buss, bare for å se at bussjåføren gliser sitt heslige smil når han kjører av gårde. Alle vet at det er selvmotsigende at muslimer selger pølser og vi vet at Gardemobanen aldri vil lønne seg i all evighet.

Dette er ubestridelige faktumer!

Så hvorfor er det så vanskelig å diskutere med damer?

Vi må prøve å se hva redselsfullt det er som skjuler seg bak kvinnepsyken. Vi vet at det er treganger så mange gutter enn jenter som tar selvmord. Hva slags ondskapsfulle hemmeligheter er det som ligger bak? Vi burde analysere dette litt nærmere, hva er det som egentlig har skjedd? Det er alltid en årsak bak enhver handling. Ingen tar selvmord av moro skyld. Vet vi egentlig hvor mange kvinner som har liv på samvittigheten? Tallene er klare, i fjor tok over firehundreogfemti gutter livet av seg. Dette er tragisk. Mange av disse kvelte seg selv pga kvinner. Mange gutter drikker seg i hjel etter at dama har vært utro. Noen gutter kjører utfor etter at kjæresten har funnet en ny.

Hvor finner vi tallene?

De er gjemt i statistikken, overdosedødsfall, trafikkulykker, alkosjokk og selvmord. Man kan drepe med ord. Der hvor gutter bruker våpen bruker damer mobbingen. Gutten slår og dama psyker ut. Dette er forferdelig. Hvorfor blir ingen straffet? For damer er utspekulerte, de er sleipe, de sletter sine spor, ikke så mye som en orderudsokk kan analyseres.

Hva kan gjøres?

Samfunnets metoder bør kunne måle seg med forbryterens. Vi snakker om drap. Ikke mord i lovens forstand, men moralsk. Kvinner kan være falske. Når kvinner nekter på sine falskheter utelukker dem samtidig deres egen deltakelse i disse myrderier. Kvinner har med vitende og vilje knust deres siste rest av respekt. Det finnes forbrytersker iblant dere. Dere huser terrorister og mordersker. Alle som en har dere knekt verdigheten hos en gutt. Dere har allesammen baksnakket venninner som har en ærligere seksualmoral enn dere tør innrømme for dere selv.

Vi vet allesammen at jeg har litt rett.......

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, denne gangen har du ikke litt rett en gang.

Jeg har aldri knekt noen gutts verdighet, og jeg har aldri baksnakket venninner som har tatt andre valg enn meg.

Feil, feil. icon_razz.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så du mener at jenter aldri baksnakker andre jenter.

- Og så mener du at du aldri noengang i hele ditt liv har oppmuntret enn gutt bare for å kjenne gleden over din egen seksualmakt?

Hallo, det ligger i menneskets natur, å manipulere omgivelsene sine en smule...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære søte waco - er menn umælende, ynkelige krek? Klarer de ikke å forsvare seg mot dem de kaller "det svake kjønn"? Jeg synes du fornærmer alle de sterke, flotte mennene jeg har kjent i livet mitt. Menn jeg ser opp til og respekterer gjøres i dine innlegg om til en slags nikkedukker som manipuleres fullstendig av kvinnen. På seg selv kjenner man andre, waco. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yatzy, man skal vel ikke utelukke at det er en del herskesjuke skrepper i min omgangskrets nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

waco, du lever visst i den tro at kvinner er utspekulerte og ondskapsfulle, er ikke menn det også da? det er mye mer sjanse for at en mann er utro, enn at en kvinne er det.

Når en kvinne finner ut at en mann er utro, vil hun som oftest bli hjulpet av venninner gjennom terapisnakking gjennom dem, mens menn er de som ikke vil være tapere og snakke om sitt nederlag til andre kamerater.

Vi kvinner tror jeg er mye mer psykisk sterkere enn dere, vi greier å svelge unna tragiske ting, og greier å tape, uten å måtte ty til selvmord og slike ting.

og jeg lurer på hvor gammel du er.Hvis du er mellom 25-30 år, vil jeg tro du har lært såpass av livet, at man ikke kan skjære mange kvinner over en kam.

Er du under 20, så vil jeg si: hva vet du om livet egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, så du mener at jenter aldri baksnakker andre jenter.

Nei. Det har jeg aldri ment, aldri sagt og aldri skrevet.

Jeg sier at JEG ikke gjør det. Og siden jeg vet at èn jente her i verden ikke gjør det, så antar jeg at hun ikke er helt alene om saken.

Du har rett i at mange jenter baksnakker, og det er det verste jeg vet. Det er typisk jente, men det betyr ikke at alle jenter skal ha på seg det stemplet av den grunn.

Men, det var da ikke akkurat baksnakking du tok opp i innlegget ditt.

Det var at kvinner "psyker ut" mannen.

Hva sier dette om hvem sin styrke mon tro?

- Og så mener du at du aldri noengang i hele ditt liv har oppmuntret enn gutt bare for å kjenne gleden over din egen seksualmakt?

Jeg har aldri lurt et ærlig menneske til å tro noe annet enn sannheten for å oppnå noe selv, nei.

Jeg gidder ikke ta hensyn til alle gutter på byen av den grunn likevel, der er jeg ikke så nøye på hva som skjer.

Det er fordi eneste grunn til at de sjekker meg opp, er at DE skal "kjenne gleden over egen seksualmakt" morgenen etter.

Det har ingenting med oppriktighet å gjøre, bare kåthet. Og andres kåthet tar ikke jeg ansvar for. Oda Krohg: det er ditt problem, ikke mitt.

Hallo, det ligger i menneskets natur, å manipulere omgivelsene sine en smule...

Snakk for deg selv - og ikke for meg!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonyme, takk for et godt svar.

Alle vet at flerparten av psykopater er menn. De sitter oftere i fengsel, er mer utro, alle terrorister er menn... osv...osv..

Ok.

Men der mannen innrømmer sine bisarre sider, utelukker kvinner sine. Er du klar over hvor mange jenter jeg har hørt "jeg gjør vanligvis ikke sånn" for å ha sex noen timer senere.

Hver eneste gang jeg får noe så enkelt som et telefonnummer av en jente jeg akkurat har møtt, hører jeg bestandig, "jeg pleier ikke å gi bort nummeret da".

Hvorfor denne fasaden? Hva er nødvendigheten med å POENGTERE at dem "vanligvis" ikke gjør slikt?

Jeg tror det kommer av at damer er veldig bevisste på hvordan omverden oppfatter dem. Da mener jeg det er bedre å være seg selv.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

at vi ikke innrømmer våre bisarre sider? jeg skal si deg jeg gutten min, jeg har skjelt ut en gutt som ikke ville ringe meg og kalt han en drittsekk, og når jeg mener ja til sex mener jeg ja, si er jeg nei, mener jeg nei.

Du skjønner, du kan ikke skjære alle kvinner over en kam.

Men de du sikter til må være dumme fjortiser som skal virke mer prektigere enn de er, eller ikke vil fortelle sannheten at de egentlig gir fra seg telefon numre i hytt og pine.

Kvinner innrømmer like ofte sine bisarre sider, det er bare det at menn har lettere for å ty til vold, og havner i slåsskamper og ender i fengsel.

Dessuten finnes det faktisk like mange psykopater blant menn som blant kvinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ikke alle terrorister er menn. (f.eks souhaila andrawes og ulrike meinhof: definitivt ikke menn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var at kvinner "psyker ut" mannen.

Hva sier dette om hvem sin styrke mon tro?

- Vi vet at damer har sin overlegne psykiske styrke. Menn er egentlig bare brikker i kvinnenes fantasivirkelighet.

Og andres kåthet tar ikke jeg ansvar for. Oda Krohg: det er ditt problem, ikke mitt.

-Sier som Øverland, den eneste glede er å glede din neste.

Snakk for deg selv - og ikke for meg!

- Jada, du høres ut som den hensynsfulle dama som var godhet ofrer seg for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Vi vet at damer har sin overlegne psykiske styrke. Menn er egentlig bare brikker i kvinnenes fantasivirkelighet.

Ingen blir brikker med mindre de lar seg diktere selv.

-Sier som Øverland, den eneste glede er å glede din neste.

Jeg tror ikke Øverland har gått på byen som jente.

- Jada, du høres ut som den hensynsfulle dama som var godhet ofrer seg for andre.

Hehe. Hvorfor tolket jeg den som ironi?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym, så du kalte en gutt som ikke ville ringe deg for drittsekk?

Se på trådene rundt her, det er jo bare "hvor mange har du ligget med" og "9 før 17". Så skal du liksom forklare meg at damer ikke har en fasade?

Hallo, du er vel uenig i at det er mange jenter som er usikre på sin egen seksualitet du da? Man kan ikke snakke med mennesker som ikke forholder seg til virkeligheten. Det er fakta at mange jenter sier nei og mener ja og omvendt.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis du ser rundt deg her, er det forsåviidt en overvekt av innlegg som ikke handler om hvor mange seksualpartnere 17-åringer har hatt. du er veldig selektiv i hvilken informasjon du klarer å få med deg, waco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco - du skuffer meg. Du misforsto poenget mitt. Svaret mitt omhandlet menn, ikke kvinner. erter.gif

Og du - hvem avgjør hva som er virkelighet og hva som er fantasi? Du snakker om kvinners fantasivirkelighet. Mener du at det er fantasi fordi din oppfatning er annerledes, altså at det er det du opplever som er virkelighet - fordi du opplever det slik? Du tar på deg en stor oppgave, waco. Å definere virkelighet... icon_rolleyes.gif

Uansett - interessant problemstilling, spør du meg. Hva er det som er virkelighet - den er jo høyst subjektiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco.

Du bruker store deler av tiden på KG med generalisering. Mye i forhold til kvinner. Jeg klarer ikke annet enn "å smake" en besk fordomsfullhet som er pakket inn i en form for selvsøken. Jeg understreker at det er MIN oppfatning.

Det er vel sånn for både menn og kvinner; les: voksne menn og kvinner-at hver og en tar ansvar for eget liv. Jeg digger et ordtak som lyder som følger: "For tingene er ikke gode eller onde i seg selv; de blir hva vår tanke gjør dem til.

Altså dersom dine tenkte kvinner er så bedragerske, så er det opp til deg hvordan du skal håndtere det. Jeg antar at du som mann ikke betegner deg som et offer i forhold til kvinnen. Ergo du håndterer kvinnelist med stil. Fordi du ser det og forstår det og forholder deg til det.

Akkurat som jeg, som kvinne, i mitt møte med menn, må ta ansvar for min egen oppfatning om hva dette møtet gjør med meg. Oppfatter jeg møtet som negativt, så er det mitt ansvar og håndtere det videre. Sånn er det vel i møtet med mennesker generelt.

Møter jeg en drittsekk av en mann (det hender jeg gjør det nemlig) så har jeg valg. Jeg velger å snu ryggen til drittsekken og verdiger ikke vedkommende min høyst dyrebare tid. Jeg bruker ei heller mine mer eller mindre rasjonelle tanker på å integrere dette drittsekkmøte i min oppfatning av menn generelt, kun drittsekken spesielt. (Hvis jeg i det hele tatt orker å bruke tid på det)

Det er også noe med dine skriblerier som minner om forakt. Kanskje er det sånn at du føler deg heldig og litt ovenpå som har klart å avsløre et "fiendebilde" og dets svake punkter. Kanskje er det sånn at du føler at du har funnet "sannheten" og gjerne ser at du får formidlet den videre. Er det sånn, tenker jeg at det er vel greit. Erfaringen tilsier at all nyvunnet sannhet fortar seg etterhvert. Sannheten modnes litt og nyansene befester seg.

Det minner meg litt om en bekjent jeg har. Han hadde funnet sannheten i religionen og brukte myyye tid på å forkynne. Det ble en besettelse for ham å få formidlet sin nyvunne sannhet. Det ble jo litt slitsomt for omgivelsene, som ikke helt klarte å dele hans glede. Men det fortok seg etterhvert og nå misjonerer han der han kan vinne gehør. Sånn tror jeg det er med alle nyoppdagelser.

Du kan få servert en pose med livets blandede drops av meg. I alle farger og smaker. Det er bare å velge og vrake. Ditt eget valg.

Be my guest. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med deg Yatzy. Den virkeligheten jeg leser i avisen, den om de fem jentene fra Rognan som mishandlet venninna si. Rektoren på skolen deres mante klassevenner til å ikke mobbe, altså ikke snakke om handlingen.

Dersom det hadde vært gutter, så hadde dem blitt kasta på glattcelle.

Denne "virkeligheten" vil ikke jeg være en del av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tullingen!

Du skriver at du lurer på om vi vet hvor mange ganger du har hørt "jeg gjør vanligvis ikke sånn" og så ender det med sex til slutt.

Du antyder i måten du skriver på at tallet er nokså høyt...

Jeg er norsk kvinne. Du hater jo sånne som meg, fordi vi er så løsaktige og slappe både i fisken og moralen.

For det første så kjenner jeg meg over hode ikke igjen i det du skriver om blaute norske damer. Jeg har ikke hatt en eneste one night stand.

Og for det andre. Hvis du har opplevd dette så mange ganger. Hvem av oss er det som er mest løsaktig da? Eller er det helt OK for en mann å ha mange sexpartnere?

Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise, den dagen kvinner også aksepterer seg som seksuelle vesener har vi full likestilling.

Du er beviset på at jeg har rett når jeg sier at kvinner alltid poengterer at dem "aldri" har hatt ONS.

Og til Rita:

Denne diskusjonen tar jeg gjerne på personlig melding. Ellers blir tråden satt lås på.1212[ Dette Innlegg er endret av: waco den 2002-05-19 16:15 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ hæ. jeg har hatt mange one night stands, og er ikke redd for å innrømme det. tror forøvrig at jeg aldri har innledet noen av dem med å påstå at dette er noe jeg ikke pleier å gjøre. likestilt eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...