Gjest SnowLeopard Skrevet 27. november 2011 #1 Del Skrevet 27. november 2011 Bestefar blir 80 år rett før jul. Gavetips???? jeg har virkelig ikke peiling. Han får deo og parfyme til jul, en gavepakning med noe jeg vet han liker, så tenkte han ikke skulle få noe sånt til bursdagen. Han har ALT, drikker ikke vin, har liksom ingen hobbyer utenom de han allerede har alt han trenger til...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #2 Del Skrevet 27. november 2011 Bøker? Filmer? Min morfar som ble 86 år gammel elsket bøker, spesielt om krigen. Det samme med filmer. Vi så bl.a. Titanic, Saving Private Ryan og the green mile sammen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 29. november 2011 #3 Del Skrevet 29. november 2011 Album med bilder i 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. november 2011 #4 Del Skrevet 30. november 2011 god kaffe om han drikker det. Hva med ei ny kaffekanne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. november 2011 #5 Del Skrevet 30. november 2011 Be ham med ut på middag? Eller på teater eller lignende? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 30. november 2011 #6 Del Skrevet 30. november 2011 Sjokolade fra Pascal e.l. noe "eksklusivt" ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå