AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Trenger tips til reisemål i januar/februar. Er ute etter sol, strand og krystallklart hav, helst utenfor Europa. Var på Phuket tidligere i år, og det frister med en tur tilbake, men jeg tenker at kjæresten muligens har lyst til å reise til et nytt sted (turen skal være en overraskelse, derfor anonymbruker) Tenker litt på Krabi, men det er kanskje mer spennende med et helt nytt land? Sparer til større leilighet, og har derfor ikke lyst til å sprenge budsjettet helt, så er ute etter et sted vi forhåpentligvis kan finne flybilletter til forholdsvis rimelig. Noen som har noen tips til hvor vi kan få sol, varme og paradislignende omgivelser, samt som har restauranter og opplevelser slik at vi har noe å gjøre om kvelden? Tips mottas med takk
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 TS her. Ser nå litt på Mexico (Cancun) og lurer på hvordan det er med kriminalitet osv. her. Hører så mye rart om Mexico, men dette foregår vel i andre områder? Har vært i Tijuana før.
GlamCat Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Jeg anbefaler Thailand, har vært på Sheyshellene, Karibien osv, men ingenting slår Thailand, Thailand har alt etter min mening, derfor reiser vi nå alltid til Thailand, Phuket er ikke den beste stedet, derfor vil jeg anbefale at dere reiser til et annet sted, litt avhening av hva dere er ute etter. Siste jeg sjekket så var det ganske billig å fly til Thailand i januar, februar så sjekk finn.no for flybilletter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 TS her. Har selv vært i Thailand flere ganger, og syntes det er det perfekte reisemål, men siden kjæresten ikke har reist så mye tenker jeg at det kanskje er spennende for han med et nytt sted. Hvor i Thailand ville du ha reist (vi er et par i slutten av 20-årene, ikke så opptatt av fyll og fest (så Phi Phi øyene var ikke noen hit for oss), men mer opptatt av koselige restauranter, strandliv, shopping og opplevelser) Koh Samui?
Gjest Elissima Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 TS her. Ser nå litt på Mexico (Cancun) og lurer på hvordan det er med kriminalitet osv. her. Hører så mye rart om Mexico, men dette foregår vel i andre områder? Har vært i Tijuana før. Mexico er gøy! Jeg var 4 uker i Cancun, opplevde ingen kriminalitet. Politi overalt. Var i downtown Cancun og, som er litt shady men opplevde ikke noe der heller. Ville ikke reist til Acapulco iafall, der er det masse kriminalitet. Ganske rimelig å reise til Cancun også er det mye å finne på i tillegg til nydelige strender. Playa del Carmen og Isla Mujeres kan også anbefales.
Audry76 Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 Jeg synes Bali er helt fantastisk. Var der 2 måneder i 1998 - kan anbefales. Billig, god mat, gode strender, hyggelig lokalbefolkning, hoteller i mange prisklasser. Er også muligheter for å dra til de omliggende øyende for mindre utflukter. Jeg dro uten å ha boooket hotell på forhånd, var ikke noe problem å finne noe når jeg kom til flyplassen.
Gjest Badabing Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Mange flotte paradisøyer i Thailand, og ellers har du Phu Quoc i Vietnam. Kan få eviglange strender for dere selv. Ellers er Karibien flott også, har ligget på kilometerlange strender på Bahamas helt for oss selv der også. Veldig romantisk Bare unngå Nassau.
GlamCat Skrevet 28. november 2011 #8 Skrevet 28. november 2011 TS her. Har selv vært i Thailand flere ganger, og syntes det er det perfekte reisemål, men siden kjæresten ikke har reist så mye tenker jeg at det kanskje er spennende for han med et nytt sted. Hvor i Thailand ville du ha reist (vi er et par i slutten av 20-årene, ikke så opptatt av fyll og fest (så Phi Phi øyene var ikke noen hit for oss), men mer opptatt av koselige restauranter, strandliv, shopping og opplevelser) Koh Samui? Ja Koh Samui i kombinasjon med Koh Tao f.eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå