Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er prøver i 4pp, og jeg begynner allerede å se for meg et liv som barnløs. Jeg tenker at jeg er for gammel (32 år) og at jeg sikkert ALDRI kommer til å bli gravid.

Det rare er at jeg aldri har hatt så lyst på barn, men nå som jeg er prøver er det alt jeg tenker på!!

Andre som har det sånn :sjenert: ?

Jeg skjønner meg ikke helt på meg selv, for jeg er ikke en stresset person på andre måter :sjenert:

Dette begynner seriøst å gå på helsa løs, og ikke minst begynner mannen å bli lei min konstande gnåling :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg vet akkurat hvordan du har det! Jeg hadde heller aldri veldig lyst på barn tidligere. Har aldri vært en sånn som har elsket å passe babyer, gledet meg til jeg selv skulle bli gravid osv.

Men etter at vi først begynte å prøve sommeren 2010 har jeg etterhvert bare blitt mer og mer babysyk, og nå føler jeg meg nesten litt desperat etter å bli gravid..! Gleder meg enormt til den dagen jeg selv får stor mage, jeg kan kjøpe babyklær og utstyr osv! Leser masse masse om graviditet og spedbarn og føler meg vel innimellom nesten litt fjollete.

Heldigvis er sambo også litt babysyk da, og det var han som i utgangspunktet tok initiativ til prøvingen. Men nå har nok min babysyke gått forbi hans i styrke for lenge siden..!

Skrevet

Huff kjenner meg igjen. Prøvetiden er altoppslukende, og for hver mnd som går blir man mer "desperat". Noen ganger tar det altfor lang tid. Lykke til :)

Gjest Modig mor
Skrevet

Jeg kjenner meg absolutt igjen. Men jeg synes det hjelper å tempe og følge med på syklusen - da føler jeg at jeg har oversikt, i hvert fall - om ikke akkurat kontroll.

Skrevet

Ts her.

Hehe, så bra at det ikke bare er meg :gjeiper: Kjenner denne prøvingen begynner å bli altoppslukende.. vi får bare håpe vi sitter med to blå snart :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...