Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei voksen jente på 33 som i alle år har slitt med uren hud, acne. Trener en del , spiser sunt og er mye ute i vann, vind og vær. Nå er den i tillegg begynt å merke alderen også, noen linjer er begynt å komme. Har i flere år brukt Dermalogica serie etter råd fra hudpleier. Men huden min blir aldri bra ! Jeg har brukt tusenvis av kroner på denne serien.

Ifjor forsøkte jeg etter et tips almond/apple serien fra L`occitane en Provence... huden min ble helt nydelig for første gang siden tenårene. Dessverre sluttet de med serien, og selv om jeg hamstret så mye jeg hadde råd til... er det nå blitt tomt. Igang med Dermalogica igjen, og huden ser ikke ut !!!

Noen som har noen gode tips, jeg stoler rett og slett ikke på hudpleiere lenger !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje Matis vil funke for deg? God serie for de som ikke finner balanse med andre merker. Matis purete serum, og dagkrem etter hvilket behov huden har. Nattkrem som er antiage. Rens og skrubb kan du kanskje ta en titt på MD formulations etter, ihvertfall skrubben!

• Liker 1
Skrevet

Kanskje Matis vil funke for deg? God serie for de som ikke finner balanse med andre merker. Matis purete serum, og dagkrem etter hvilket behov huden har. Nattkrem som er antiage. Rens og skrubb kan du kanskje ta en titt på MD formulations etter, ihvertfall skrubben!

Henger meg på denne, men ville legge til Continuous renewel serum fra MD. Den er gull!

Skrevet

Takk, for forslag. Skal absolutt teste ut, er nesten desperat. Så lei av å skal skjule diverse til enhver tid ... å så lei av alltid en kvise eller fem ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...