Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2003 #1 Del Skrevet 14. desember 2003 Vi trenger ny trådløs telefon, og mannen har siklet litt etter en telefon fra Bang&Olufsen. Noen som har en slik, og vet om de er bra? Jeg vet ikke hvilken modell han har sett på, men den kostet litt over 2000, tror jeg. Evt. noen som vet om en annen trådløs telefon, med stilig design? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. desember 2003 #2 Del Skrevet 14. desember 2003 OBS Mange tlf fra B&O er skikkelig vonde å holde i, om man er av den typen som liker lengre samtaler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2003 #3 Del Skrevet 14. desember 2003 .... om man er av den typen som liker lengre samtaler... - jo, jeg er definitivt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. desember 2003 #4 Del Skrevet 14. desember 2003 - jo, jeg er definitivt det.. Du bør med andre ord prøveholde en telefon før den blir innkjøpt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 14. desember 2003 #5 Del Skrevet 14. desember 2003 Mmmmmmmm...en skikkelig klassiker! Hvis du fant den til rundt 2000,- gjør du et kupp.Sist jeg kikket på den,var utsalgspris 3600,-. Du får den både som analog og som ISDN. Uovertruffen på lyd,ingen over,ingen ved siden av! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2003 #6 Del Skrevet 14. desember 2003 Hmmm....må visst ta en tur og se selv. Kan det være at det finnes flere modeller, og at mannen har sett på en rimeligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 14. desember 2003 #7 Del Skrevet 14. desember 2003 Hmm....jeg ser de har 3 modeller nå...den ene vet jeg du får i både analog/isdn-versjon og koster 3600,-....de to andre vet jeg ikke prisen på. Men la oss ta en titt: http://www.Bang-Olufsen.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå