Gå til innhold

Gave til dama opptil 1500,-

Gjest Preben

Anbefalte innlegg

Hei!

Min bedre halvdel har vært på utveksling og kommer hjem snart. Jeg ønsker å kjøpe noe fint til henne, opptil 1500,-

Hun er 22 (vi er like gamle, for øvrig). Har dere jenter noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi trenger MYE mer info enn som så! Liker hun fjellklatring, WOW, dyr, diamanter eller kjøkkenmaskiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun liker typiske jenteting som klær, sko, smykker etc. Hun er ikke glad i dataspill, nei. Ingen sporter hun utpreget foretrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Det er aldri feil med sølv! Sølvsmykke, ringer, øredobber, aceessories. :) Så er gavekort på en skobutikk/klesbutikk ganske fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smykker, øredobber, ring? Kanskje et vakkert undertøys sett. Gavekort på klær, eller sko. En deilig parfyme. Gavekort på en time hos hudpleier eller masasje kanskje. Noen deilige kroppsprodukter hun kan bruke for å ha en spa kveld. Eller du kan kjøpe noen deilige produkter i en kurv, med dusjsåpe, peeling masasjeolje en flaske champagne og sjokolade, stearinlys osv osv. La fantasien gå amokk :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du burde ta deg en tur innom en gullsmed. Smykker er det mange som liker. Er hun av den motebeviste typen, så kan det være en ide å se på merker som celine engelstad eller thomas sabo. Eller så er jo undertøy en god ide, gavekort på spa, hudpleiesett, parfyme, sminke (fra eksklusive merker som YSL og Dior).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med gavekort på spa med massasje som dere gjør sammen? Kan være ganske romantisk i boblebasseng med sprudlevin og jordbær før deilig massasje :) Og påfølgende middag ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å tenk på noe hun har nevnt hun trenger, eller noe du vet hun skulle hatt :)

Til jul ønsker jeg meg en ring av min samboer. hver gang jeg ser på ringen vil jeg automatisk tenke på han :)) Jeg har heller ingen ringer omtrent, og er dårlig på å bruke det. Smykker slår sjelden feil. Klær kan være vanskeligere hvis du ikke vet akkurat hva hun ønsker seg.

Ellers kunne du jo tatt hun med på spa, middag og noe gøy. Hvis du ikke tenker på å gi hun en ting vel og merke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

En weekendtur til et spennende sted er jo den beste gaven man kan få! I hvert fall syns jeg det :) Det passer jo ikke så godt med budsjettet ditt på 1500 kr, men det går jo an at du gir henne flybilletten i gave f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En weekendtur til et spennende sted er jo den beste gaven man kan få! I hvert fall syns jeg det :) Det passer jo ikke så godt med budsjettet ditt på 1500 kr, men det går jo an at du gir henne flybilletten i gave f.eks.

Weekendtur er en god idé, men da ville jeg ikke gitt flybillett og latt henne betale hotell selv, jeg ville heller valgt en tur til et sted som er litt nærmere, i kjøreavstand. Litt avhengig av hvor i landet dere bor, men det er jo mange fine steder å dra på ferie i Norge, Sverige og DK innen kjøreavstand, enten byferie eller en landlig ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med gavekort på spa med massasje som dere gjør sammen? Kan være ganske romantisk i boblebasseng med sprudlevin og jordbær før deilig massasje :) Og påfølgende middag ute.

Dette hadde jeg satt veldig pris på! Mitt råd er å gi dingser/stæsj hvis du vet at hun ønsker seg noe/bruker spesielle produkter som hun ikke har råd til, eller opplevelser hvis du ikke vet om noe.

Jeg hadde i allefall blitt mye mer glad for en opplevelse ala Fisken sitt forslag, framfor ei tilfeldig veske/bukse/sko/sminke som jeg aldri hadde tenkt på å ønske meg selv, men som forsåvidt er pent/praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...