a_dive Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Hei! Jeg bor i en kjellerleilighet, og tror at det er en mus i veggen. Hører kravling, og typiske "muselyder". Noen som har peiling på hvordan jeg kan få musen vekk? Problemet er at der musen er, har jeg ikke mulighet for å komme meg til!. Er redd for at der er ledninger o.l som den kan ødlegge. Håper noen har noen gode tips!
hufsa! Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Heia,om du leier så kontakt huseier.Eier du så burde du kontakte firma som som kan hjelpe deg å få de ut.Mus er vel noe av det værste jeg vet,hadde fått panikk.De øddlegger jo alt som er,de svinedyra.Har sett her jeg bor at folk kontakter noe skadedyrfirma for å få hjelp.Du kan ikke legge ut gift heller,for dauer de i veggen lukter det helt jævlig.Naboen her ble anbefalt noe blått middel å legg ut,Og det skulle være helt genialt for de ville gå ut for å drikke uansett sier selger men problemet var at musa rakk aldri ut før den daua.Lukta helt jævlig inne og de lurte på å rive veggen, men etter ett halvt år ga det seg,fysj.Nei,få hjelp koste hva det ville ,spør du meg.
a_dive Skrevet 28. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2011 Takk for svar! Jeg leier, så skal kontakte huseier så fort som mulig. Synest også det er ekkelt å høre på på de muselydene hele tiden, så håper vi får den/de ut!
hufsa! Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Ok,ja regner med han er glad for at du sier ifra.Mus eter jo opp alt som er inni veggene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå