Gå til innhold

selge hama perle bilder

mari12345

Anbefalte innlegg

Tenkte kanskje og prøve og selge bilder av hama perler osv for å få litt ekstra intekt men er det intresse for det? Eller noen som har tips om hvordan man kan tjen litt ekstra uten om jobb osv. :) ER det egnentlig noe intresse for folk å kjøpe perle bilder/kort osv? Prøvet og legge ut ting på nett men, Noen som vet av passer man får solgt ting lettere en finn og qxl? Tenke kanskje samtidig som jeg tjener litt selv og legge av litt og gi til en god sak. Men det var det og få solgt noe da :P hehe Legger ut bilder her av noe av det jeg har laget gi gjerne komentarer og si hva dere mener. Og mye dere tror ejg kan selge tingene for. ALtid vanskelig og sette pris på ting.

post-53657-0-63306900-1322408269_thumb.j

post-53657-0-65676500-1322408281_thumb.j

post-53657-0-65405700-1322408361_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ser du har lagt ned masse arbeid i disse, men tror neppe det er mulig å tjene noe særlig? Er det i det hele tatt marked for dette? Jeg hadde i alle fall aldri kjøpt det, men det er klart at det kan jo være andre som vil det.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke kanskje samtidig som jeg tjener litt selv og legge av litt og gi til en god sak.

Kostnaden for perlene må jo uansett dekkes, så om du i tillegg skal gi til en god sak sitter du vel ikke igjen med så veldig mye hvis du klarer å få solgt noen.

Absolutt pene motiver, men HAMA-perlebilder ville ikke jeg betalt noen for å lage til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg ikke betalt noe for et slit bilde, men ikke alle er som meg :)

Legg de ut på epla og se om du får noen respons?

Tenker prisen for perlene x 3, sånn grovt sett?

(jeg aner ikke hva slike perler koster, men de er vel ikke alt for dyre?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) dette er photo perler så koster vel egnetlig litt men så klart får du 3500 perler for 40 men det er kun ei farge og er jo 30 forskjellige farger i det sette så blir jo en del. Har solgt noen men får se hva som skjer, Solgte i sta 1 julekalender som på bilde til 499 så er en start det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du skal regne pris på materialer, ta utgangpunkt i den faktiske materialbruken. De perlene du ikke bruker til dette bildet, kan du jo få brukt til et annet bilde.

3 ganger materialpris er vanlig pris når det gjelder ting man har laget, f.eks. strikket genser.

Jeg hadde aldri kjøpt slike perlebilder, men mulig noen andre betaler for det. For min del forbinder jeg det med noe som barn gjør. Du må nok uansett regne med at det er et begrenset marked.

Jeg synes 499,- hørtes veldig mye ut, men er betalingsviljen der så kjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...