Besservisser Skrevet 14. desember 2003 #1 Del Skrevet 14. desember 2003 "Barn av maktsyke mødre Med dagens praksis i rettsapparatet vil de mest krigerske og trettekjære mødre nesten automatisk få eneomsorgen for barna. Det betyr at mange barn blir overlatt til mødre med psykopatiske trekk. Hvilke konsekvenser kan dette få for kommende generasjoner?" Dette ble skrevet i Dagbladet for en tid tilbake av Finn Åge Sagbakken. Det verste er at jeg vet at han har rett (men ikke utfra egen erfaring ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 14. desember 2003 #2 Del Skrevet 14. desember 2003 "Barn av maktsyke mødre Med dagens praksis i rettsapparatet vil de mest krigerske og trettekjære mødre nesten automatisk få eneomsorgen for barna. Det betyr at mange barn blir overlatt til mødre med psykopatiske trekk. Hvilke konsekvenser kan dette få for kommende generasjoner?" Dette ble skrevet i Dagbladet for en tid tilbake av Finn Åge Sagbakken. Det verste er at jeg vet at han har rett (men ikke utfra egen erfaring ) Og hva bygges utsagnet på. Fint om du linker inn artikkelen, slik at man kan forholde seg til utsagnet, hvis ikke kan man ikke da artikkelen seriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 14. desember 2003 #3 Del Skrevet 14. desember 2003 Dokumentarene på tv2 og nrk1 forrige uke om barn og voldelige foreldre, viser at barnefordelingen er 50/50 i avgjørelser om hvem som får omsorgen.. uansett om den ene forelderen er voldelig, så får denne ofte hovedomsorgen. Så jeg tror ikke noe på at mødre klarer å skrike seg til ungene bare de holder på lenge nok. Hvis faren står på, og ikke er en fjott, så har han like god sjanse som moren. Og jeg kjenner folk hvor dette er fakta. Moren kjempet med nebb og klør, kastet ut all slags uredelig skyts, men faren vant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besservisser Skrevet 14. desember 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 14. desember 2003 http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/11/18/295681.html READ AND WEEP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2003 #5 Del Skrevet 16. desember 2003 "Barn av maktsyke mødre Med dagens praksis i rettsapparatet vil de mest krigerske og trettekjære mødre nesten automatisk få eneomsorgen for barna. Det betyr at mange barn blir overlatt til mødre med psykopatiske trekk. Hvilke konsekvenser kan dette få for kommende generasjoner?" Dette ble skrevet i Dagbladet for en tid tilbake av Finn Åge Sagbakken. Det verste er at jeg vet at han har rett (men ikke utfra egen erfaring ) Ja, det skal bli spennende å se....Det ser ut som om den gammeldagse familiepolitikken, der man holdt sammen uansett, ikke akkurat har redusert antallet av psykopatene heller. Jeg er faktisk mere redd for besteforldrene sine oppførsel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå