AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 I går så var det noe i trusa som lignet litt på mensen.. Brunt utflod.. Det var litt mengder igår, men i dag svææært lite.. Kjæresten min skal sove hos meg i kveld, og jeg har så UTROLIG lyst til å ha sex.. For det er en uke til vi ser hverandre igjen.. Men jeg vet ikke om det kanskje blir for ekkelt, eller om at jeg kanskje begynner å blø om vi da har sex. For kan sexen liksom.. Sette i gang mensen, om dere skjønner? Den brune utfloden irriterer meg sykt, og jeg er livredd for at det skal komme mer i løpet av kvelden:( må nevne igjen at det var veldig lite i dag.. Hva ville dere gjort? Kjørt på?
Fanta Exotic Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Jeg får alltid litt sånn brunlig utflod før jeg får mensen. Har det slik ca. 1 dag før mensen.
Gjest anonymx92 Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Jeg har aldri brydd meg om jeg har mensen når jeg har sex (så lenge det er ok for typa selvfølgelig). Jeg har aldri opplevd noe gris fordi jeg har mensen når vi har sex! Jeg syns ikke du skal tenke på det. Ta også si til typen din at du tror kanskje du nærmer deg mensen, og hør hva han tenker om ha sex:) Jeg får dessuten også kraftigere orgasmer under mensperioden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå