Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

er det noen som vet hvor man får kjøpt dolce & gabbana klær for damer i norge? (oslo) :D

Skrevet

Tror det bare er herrer som får nyte godt i norge av dem :kgblunk:

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Kamikaze/Donna, Traps (hadde hvertfall før) og Soul har D&G klær. Men det finnes nok flere i Oslo. Dette er bare de jeg kom på i farten.

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet
Tror det bare er herrer som får nyte godt i norge av dem :kgblunk:

Dette er ikke riktig. D&G selger også sine damekolleksjoner i Norge, ikke i mange butikker riktignok (markedet er jo kjempelite for slike klær her) men det finnes noen få.

Skrevet
Kamikaze/Donna, Traps (hadde hvertfall før) og Soul har D&G klær. Men det finnes sikkert flere butikker i Oslo. Dette er de jeg kom på i farten.

Dameklær :o tar jeg helt feil nå :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Kamikaze, Voga, Imperia, Zenon...hmm, det er flere altså, men akkurat nå står det stille her. Dolce & Gabbana selges i flere butikker altså, men det varierer hvor stort utvalget er.

Du som sa at bare herrer kan nyte godt av Dolce&Gabbana har ytdeligvis ikke peil ;)

-Tanya

Skrevet

Dolce & Gabbana er faktisk å få fatt i i enkelte butikker her i lillebyen Stavanger også.

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet
Dolce & Gabbana er faktisk å få fatt i i enkelte butikker her i lillebyen Stavanger også.

Jeans og mer hverdagslige klær kan man nok få tak i flere steder men slik jeg tolket Gjest så tenkte hun nok på litt mer eksklusive varer fra D&G.

Skrevet

Garbo i Bogstadveien har D&G. Har sett sko der, men jeg tror de har klær også.

www.garbo.no

Skrevet
Garbo i Bogstadveien har D&G. Har sett sko der, men jeg tror de har klær også.  

www.garbo.no

Stemmer. De har mye kult fra D&G!! :)

Skrevet

Zenon på Aker Brygge har iallefall D&G, tror også de har Dolce Gabbana kolleksjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...