Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter veldig med å finne gave til broren min. Han er i begynnelsen av 20-årene, jobber i forsvaret og har egen leilighet. Han tjener godt, og kjøper det han vil ha. Derfor er han veldig vanskelig å kjøpe gave til!

Det jeg har tenkt:

-PS3-spill: Nei, han kjøpte alle han ønsket seg tidligere i uken

-Klær: Ja

-Ting til leiligheten: Han sier han har alt til leiligheten. Jeg har ikke vært hos han, så jeg må bare stole på at han ærlig ;)

Som dere ser, har jeg ingen anelse. Tenkte å handle litt klær, men vil jo kjøpe noe mer også!

Han er veldig aktiv, liker å være ute i naturen, fiske, ski ol. Han er også slækk av seg, liker å se film og spille PS3. Han fester også veldig mye. Vel, han er som de fleste 23-åringer ;)

Har dere noen forslag? Jeg blir glad for hva enn dere foreslår. Jeg er desperat! Spiller ingen rolle hva det koster :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Truger!:biggrin:

Gavekort på kino eller billettservice

Samlerboks av en serie han liker

Gavekort på Skitt Fiske

Hvor godt forhold har dere to? Weekendtur med stand up i nærmeste storby, eller London om du vil kline til!:)

Godt ullundertøy kunne vært noe, men er han i en posisjon i Forsvaret hvor han får slikt av dem?

Ellers så finnes det en ultimat julegave til alle som er ute i friluft: Jerven Fjellduken Thermo! Jeg :hjerte: vår!!!!

Endret av kaprifolen
Skrevet

Jeg har samme utfordring med min bror. I år har jeg derfor kjøpt cognac på cognacfabrikk i Cognac. Problemet mitt er å få det med til Norge. Kjøpte til mine foreldre også, og dermed over kvoten. :lete:

Har du ikke et budsjett å forholde deg til, støtter jeg forslag om en opplevelse dere kan finne på sammen. Så må du nesten ta det ut fra hans interesser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...