Kvinne2 Skrevet 27. november 2011 #1 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Tenk hvis man kunne bytte bokstaven j med p i alt som har med julen å gjøre. Tenk for en herlig tid det hadde blitt. Da hadde vi hatt en hel pulemånde med pulebord, pulefest, pulefrokost, pulenisser, pulegaver, pulepynt og pulemat. Damene kunne gledet seg til puleaften når pulenissen kommer.. For å ikke snakke om lille puleaften og 1. og 2. puledag, da kunne vi prata om den deilige puletid da! Også rompul da.... Gå pulebukk i hele nabolaget! God pul! Endret 27. november 2011 av Kvinne2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 27. november 2011 #2 Del Skrevet 27. november 2011 Høres ut som en normal jul for meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #3 Del Skrevet 27. november 2011 Hmm...syns at det høres ualminnelig slitsomt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proxypac Skrevet 28. november 2011 #4 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg er så glad hver pulekveld, for da ble Jesus født.. ....? På låven sitter nissen med sin pulegrøt, så god og søt, så god og søt.. :S Å, pul med din glede og barnlige lyst, vi ønsker deg alle velkommen!! Jadda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 28. november 2011 #5 Del Skrevet 28. november 2011 proxypac skrev (På 28.11.2011 den 0.22): Jeg er så glad hver pulekveld, for da ble Jesus født.. ....? På låven sitter nissen med sin pulegrøt, så god og søt, så god og søt.. :S Å, pul med din glede og barnlige lyst, vi ønsker deg alle velkommen!! Jadda Hadde det ikke eventuelt blitt Pesus som blei født? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 28. november 2011 #6 Del Skrevet 28. november 2011 Det er alltid like koselig når hele familien samles for høytlesing fra Puleevangeliet. Først da kommer jeg i skikkelig pulestemning. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 28. november 2011 #7 Del Skrevet 28. november 2011 Antlers skrev (På 28.11.2011 den 0.32): Det er alltid like koselig når hele familien samles for høytlesing fra Puleevangeliet. Først da kommer jeg i skikkelig pulestemning. Deilig å gå pulebukk å få pulemarsipan og annet pulegodt! Så kan man glitre som en ekte pulestjerne, og tenke på at pulen varer helt til påske! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 28. november 2011 #8 Del Skrevet 28. november 2011 det er ikke rart at pulenissen kommer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnblomst Skrevet 28. november 2011 #9 Del Skrevet 28. november 2011 Kvinne2 skrev (På 27.11.2011 den 13.21): Tenk hvis man kunne bytte bokstaven j med p i alt som har med julen å gjøre. Tenk for en herlig tid det hadde blitt. Da hadde vi hatt en hel pulemånde med pulebord, pulefest, pulefrokost, pulenisser, pulegaver, pulepynt og pulemat. Damene kunne gledet seg til puleaften når pulenissen kommer.. For å ikke snakke om lille puleaften og 1. og 2. puledag, da kunne vi prata om den deilige puletid da! Også rompul da.... Gå pulebukk i hele nabolaget! God pul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnblomst Skrevet 28. november 2011 #10 Del Skrevet 28. november 2011 makkapakka skrev (På 28.11.2011 den 9.58): det er ikke rart at pulenissen kommer! Hahaha Ja. klatrer ned pipa på puleaften mens du sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnblomst Skrevet 28. november 2011 #11 Del Skrevet 28. november 2011 Og glem ikke pulesangene når du går pulebukk. får vel ekstra pulegodt for sangene? "Do you wanne F***?" "yes I wanna do, I wanna pull my d*** in you"........ osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 28. november 2011 #12 Del Skrevet 28. november 2011 Pulenissen kommer vel aldri så ofte som i puletiden mens han synger sitt pulekvad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 28. november 2011 #13 Del Skrevet 28. november 2011 Ey! Kvinne2 Har du vært og snoka i de gamle Puledagbøkene mine, eller??? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=455544 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=379904 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 28. november 2011 #14 Del Skrevet 28. november 2011 Hahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly-Betty Skrevet 18. desember 2011 #15 Del Skrevet 18. desember 2011 Nå har jeg nettopp vaske og byttet sengetøy til nyinnkjøpt pulesengesett. Her skal vi ha noen deilige pulemorgenener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 18. desember 2011 #16 Del Skrevet 18. desember 2011 Også min gamle onkel som drar på puletur til Thailand hver jul da! HAHAhaha..ha.....ha..... Jadda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå