Gå til innhold

Jeg vil høyne ryktet mitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle kg-ere.

Jeg tenkte jeg skulle få et rykte på 207000 iløpet av dagen i dag så derfor starter jeg denne tråden;

Ff bæsjer. på do. og hun tar i skikkelig hardt og så kommer det en skikkelig braker: prrrrrrrooooooooooomp! Haha,fysj og æsj.

Noen ganger drikker hun seg full og klarer ikke å gå skikkelig,hahahaha,hun ser sikkert ut som ei ku som prøver å gå med høye hæler!

Når hun trener så får hun svetteringer under armene, hahahahaha,herregud. Tenk det da, HUN får svetteringer! Hahahahahahaha. Hva er greia liksom?

Enn at hun så ut som en and da når hun tok restylane. Hahahaha,kanskje hun burde flytte til andeby og skifte navn til dolly,hahahahahahaha.

Nei&nei nå er jeg skikkelig i slaget ja!

Når hun våkner på morgenen så står håret til alle kantenene,hahaha,hun børster sikkert håret før hun tør å gå ut døra. Herlighet,hahaha,se for dere henne da, bustete på håret. Hohohohoho.

En dag så jeg henne på kiwi-butikken og hun klarte ikke bestemme seg for om hun skulle kjøpe 6 eller 12 egg,hahahaha. Hun så skikkelig rar ut der hun stod. Liksom bare; Øøøøh,den eller den,den eller den,øøøhhhh. Hahahahaha.

Og til dessert får vi; HYL og VRÆL. Hahahahaha.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ikke riktig navla??

• Liker 2
Skrevet

Har du slått hodet?

• Liker 2
Skrevet

Næmen huffameg, er det mulig! Ja, der kan du se, også ikke klare å velge hvor mange egg hun skulle kjøpe da gitt. Ikke rart hun skriker hyl og hvin :biggrin:

Du får i hvert fall ti poeng av meg og dermed et bedre rykte. Hyyl!

Skrevet

Haha, herregud, dette var så teit og meningsløst så det ble morsomt. Btw, litt fail at du ikke får plussene når du skriver som AB.

• Liker 1
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Men tross all hodekløingen har TS fått flere plusser. :sjenert:

Skrevet

Hadde du stått frem med brukeren din så hadde du til og med fått opp ryktet ditt

Skrevet

AnonymBruker har snart + på 207000, sikkert derfor TS startet tråden som AB. Idiotisk tråd, men h*n om det..

Skrevet

Haha, herregud, dette var så teit og meningsløst så det ble morsomt. Btw, litt fail at du ikke får plussene når du skriver som AB.

Du tror kanskje det men om du leser innlegget mitt engang til så ser du jeg har tatt høyde for dette når det kommer til målet mitt for rykte ;)

Opp som en bjørn,ned som en skinnfell!

Skrevet

AnonymBruker har snart + på 207000, sikkert derfor TS startet tråden som AB. Idiotisk tråd, men h*n om det..

Like idiotisk som alle andre ff-tråder hvor målet er ca det samme :) Bare at denne AB'en er litt mer ærlig på hva h*n vil oppnå.

Ts.

Skrevet

herlig meningsløs tråd! liker det:) +1 fra meg^^

Skrevet

Hei alle kg-ere.

Jeg tenkte jeg skulle få et rykte på 207000 iløpet av dagen i dag så derfor starter jeg denne tråden;

Misjen accoplisjed.

Skrevet

Synes det med plussknapp er ok jeg. Skriver det jeg mener, og er artig eller int å se hvor mange som er enig eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...