Gjest Tinneaa Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Hei! :D Jeg skal ned i vekt, med fokus på slankere ansikt og mage. Målet mitt er å ha sett store forandringer før vinterferien har startet. Så ja, jeg lurer egentlig bare på hva som er mest effektiv trening for å få slankere ansikt?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Hei! :D Jeg skal ned i vekt, med fokus på slankere ansikt og mage. Målet mitt er å ha sett store forandringer før vinterferien har startet. Så ja, jeg lurer egentlig bare på hva som er mest effektiv trening for å få slankere ansikt? Det er heeelt umulig å punkt slanke områder. Tren kondisjon og styrke. Spis mindre enn det du forbrenner.
Miah Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Det går nok desverre ikke å trene spesielle punkt på kroppen. Man kan ikke velge hvilke områder kroppen gir slipp på fettet. Du må nok rett og slett trene både kondisjon og styrke, i tillegg til et sunnere kosthold.
Gjest Tinneaa Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Det er heeelt umulig å punkt slanke områder. Tren kondisjon og styrke. Spis mindre enn det du forbrenner. Ok. Takk for info!
Gjest Tinneaa Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Du har jo denne her, da: Haha! Har faktisk lurt på om det hjelper, eller om det bare er tull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå