otilie Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 for mange år siden husker jeg at jeg spilte et dataspill om sofies verden. det var mange fine gåter og puslespill der man måtte tenke godt (hvertfall måtte jeg det da) jeg prøvde å google, men jeg finner ikke noe informasjon... har så lyt til å prøve det igjen. noen som vet om noe sted der det fremdeles blir solgt eller noe informasjon om hva spillet heter eller noe?
Gjest anonymx92 Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Jeg spilte et lignende spill, hvor jeg blant annet lærte og regne, lese engelsk, og løse gåter sånn som du nevner. Kanskje det er Josefine du tenker på? Hvertfall det jeg spilte da jeg var liten! http://shopping.kelkoo.no/ssc-6513-josefine-dataspill.html
otilie Skrevet 27. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2011 nei, ikke josefine. Det er ikke et spill for barn. Spillet handler om filosofi og sånn.. handlingen i spillet er fra boka sofies verden av jostein gaarder.
AloeVera Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 Om du liker den type spill så vil jeg anbefale deg å sjekke ut Drømmefall, den lengste reisen Det er sånn tenkespill det også, og utrolig spennende!
otilie Skrevet 27. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2011 ja, der fant jeg litt mer når jeg søkte på engelsk tittel:D takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå