Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har denne uka lagt inn 300 gr silikonimplantater i begge bryst.

Hadde 75A (uten innhold!!), nå har jeg 75C med "full pupp" :)

Det gjorde mindre vondt enn forespeilet. Pinex Forte + Paracet 2x/dgn i 3 dager.

Kjennes ut som blåmerker, litt vanskelig å løfte ting enda, men ikke vondt :)

Hatt noe stikninger, men det har gått over.

Fortsatt 4 uker igjen med Sports-BH før jeg kan bruke spileløse BH'r.

PRIS: 29.500 kr

STED: uvesentlig ;)

MEG: 30 år og ferdig med å produsere barn

Jeg er såå fornøyd! Endelig kan jeg gå med bikinier (når den tid kommer) og jeg kan endelig gå med klær som får meg til å se ut som en kvinne :) Endelig! :)

Det er helt utrolig hvor flotte de blei! Så overraska :) Trodde de skulle stå rett ut som ballonger, men når jeg har på BH så er de så naturtro som overhode mulig :) Sinnsykt.

Greia er at det kun er samboeren min som veit det. Har IKKE lyst til å fortelle det til noen andre jeg kjenner, derfor har jeg et "behov" for å prate med andre i samme situasjon om dette. Helst de som ikke er spydige ifht til dette.

Shoot it :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :) Så bra du ble fornøyd!

Skrevet

dytter denne litt opp igjen jeg :)

Kanskje noen har noen innspill :)

Skrevet

ingen spydigheter her ;) Jeg tror jeg skjønner akk åssen du har følt det :S Jeg har ørsmå pupper.... Jeg skal faktisk prøve en slags puppekrem haha. Jeg vet høres sikkert helt idiotisk ut for mange, men skal på en slags klinikk i Tyrkia, gjennom bekjentskaper så ble fortalt jeg trengte ikke betale noe før jeg hadde sett resultater så da tenkte jeg jaja hvorfor ikke. Sikkert ikke liiike effektivt som å ha i implantater men jeg har ikke 30 000 for øyeblikket :S.

Skrevet

Kjenner jeg blir sjalu altså, jeg har veldig små pupper. Jeg ble gravid for 1 år siden, men mistet, og det virker som om huden som utvidet seg da de ble større ikke minket igjen, men innholdet forsvant. Endte opp med to hudposer, med pittelitt fett i en klump bak brystvortene. Jeg har ikke fått barn ennå, og tenker jeg uansett skal vente til jeg er ferdig med å amme her i livet, men det plager meg og jeg har lyst til å forstørre brystene med en gang, egentlig.

Når jeg googler det kommer det nesten bare resultater om "skrekkoperasjoner". Nesten så jeg vil spørre deg om ikke du kan legge ut bilde av dine da du er den størrelsen jeg vil ha :fnise:

Skrevet

Gratulerer:) Tok silikon selv for et drøyt år siden. Ville heller ikke at noen skulle vite om det annet enn mine nærmeste. Og det gikk bra det noen mnd.. Men så kom spørsmålene.. Jeg nekta først, sa jeg hadde lagt på meg litt og at DE hadde blitt større, men så gadd jeg ikke lyve mer, folk er jo ikke dumme..

Har ikke økt str noe drastisk, bare 1 cup, har heller ikke begynt å kle meg utfordrende eller noe, men folk la altså merke til det.. At alle vet det, bryr meg ikke lenger.. Men jeg er glad for at jeg har masse selvironi ift dette, for jeg har fått servert både den ene og den andre vitsen om dette..

Tenker ikke no særlig over at de er der lenger engang jeg:)

Skrevet

takk for fine svar ;)

Jeg skulle gjerne lagt ut bilde, men jeg tror jeg må holde an litt. Litt for vågalt for min del... ;)

Jeg er veldig glad jeg har tatt valget. Men jeg har enda ikke vært så mye ute blandt folk enda( har permisjon), så jeg har ikke fått noen reaksjoner. Var riktginok hjemme hos mamma og pappa her forleden, men jeg syns ikke de kikka noe nevneverdig på brystpartiet mitt. Kanskje mamma, når jeg tenker meg om, men hun sa hvertfall ingenting.

Jeg må nok bare hoppe i det. Som ei anna skreiv over her at med galgenhumor kommer man langt, og det er nettopp slik JEG er. Så hvorfor ikke bare si det som det er... Æch. Det kommer vel en tid for det og. Hvor jeg kan si det som det er.

Igjen, jeg er superfornøyd altså. Det har gått en og en halv uke nå. Og jeg kjenner ikke til de engang. Eller, det er som sagt når jeg løfter oppunder 10 kg (baby), men det er bare ubehagelig. Husker hun som opererte meg sa at: mange syns dette er verre enn fødsel. Hell no! Dette kunne jeg gjort igjen. Fødsel deriomt er jeg glad er overstått. Men det er noe med oss kvinner, at, unasett åssen smerte en skal gjennom, så klarer vi det! Vi får det til. Den verste smerten jeg kan tenke meg er svik av venner. Det er noe som virkelig sårer.

Dette er bare "overfladisk" smerte. Det går over :) For min del, og mange andres del også, så er det den første uka som er sånn bobb-bobb. Og hva er det? :) Ingenting!

Ikke at jeg oppfordrer folk til å gjøre dette, men jeg vil bare si at jeg er glad jeg har gjort det. Skal ettterhvert på julebord og har prøvd drømmekjolen jeg har hatt en stund. ENDELIG passer den :):sjenert: Og med så herlig kløft bare oss med små pupper kan drømme om :)

Jeg har brukt den flere ganger før, dog med gele-fylt utgave av en BH. Blæ.

Jeg er ikke av den vågale jenta i klesveien, men jeg liker å kle meg fint/tøft. Og jeg liker å se bra ut. Selvtillitt har jeg nok av, så å få disse puppene har egentlig gjort meg/kommer til å gjøre med litt mere ydmyk, om du skjønner... Det er ikke denne operasjonen som gjør at jeg tør å si noe. Jeg har det i kjeften fra før. Men dette var final touch. Som gjør at jeg endelig kan se feminin ut, og ikke den gutten jeg har følt jeg har sett ut som, fasongmessig.

:popcorn:

:)

Skrevet

Gratulerer! :) Så lenge det er noe DU har lyst til å gjøre, for din egen del, så er det helt riktig av deg! Nyt ditt nye utseende og medfølgende forhøynet selvtillit :)

Hvis noen spør, og du ikke vil si sannheten, så kan du alltids skylde på at puppene endret seg etter graviditeten :)

Skrevet

Jeg har også tenkt mye på å forstørre brystene, men kjenner ingen som har gjordt det, helt sant :) Jeg vet ikke hvor jeg skal gå. Synes ikke kr 29000 var så mye. Når du er så fornøyd, kan du ikke fortelle hvor du har fått utført dette? Så kan jeg også ta kontakt med klinikken. Please!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...