I Grosny Skrevet 28. november 2011 #81 Skrevet 28. november 2011 Det kan ikke jeg. Men, i dette tilfellet kan jeg ikke skylde på forelskelse, men programtilleggene Adblock og Flashblock... Jeg googlet henne. Det er hun som har hvitt undertøy, på bildet merket "glamour" http://www.provea.com/Provea/ProveaFinal/Miriale/International/MirialeInternationalHome.aspx
Compaq Skrevet 28. november 2011 #82 Skrevet 28. november 2011 Jeg er iallefall ikke blind selv om jeg har en kjæreste. Kjæresten min er kjempekjekk, men det er det da virkelig mange andre menn som også er. 1
Gjest Nuppa_ Skrevet 28. november 2011 #83 Skrevet 28. november 2011 Hvorfor driver du å skriver at JEG synes jeg er deiligst? Når har jeg sagt det? Jeg VET jeg er det for kjæresten min, pga utseendet, personligheten og at han er håpløst forelsket i meg. Jeg sier bare fakta! Om ti år og hverdagen er kommet inn i bildet og han er drittlei av det klassiske trynet mitt, kan jeg kanskje ikke si det samme, men NÅ vet jeg det! Jeg VET jeg har utseendet med meg pga tilbakemeldingene jeg har fått gjennom hele mitt liv. Jeg skryter ikke og er en forferdelig ego person som fremmer meg selv og tror så godt om meg selv. Jeg er omsorgsfull og snill, utrolig bra i sengen og flink å snakke for meg. Utadvent, smilende og levende. Det virker som en magnet på menn, så jeg skryter ikke, bare sier det som det er. Du må bare bli kjent med meg for å elske meg. Å dømme meg på et forum blir for dumt. Jøss, jeg dømmer deg ikke. Syns bare det hørtes ut som du selv trodde du var guds gave til de fleste. Hvorfor skulle jeg være sjalu på deg? Jeg har akkurat det jeg trenger. Ikke ta alt så personlig.
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. november 2011 #84 Skrevet 28. november 2011 Jøss, jeg dømmer deg ikke. Syns bare det hørtes ut som du selv trodde du var guds gave til de fleste. Hvorfor skulle jeg være sjalu på deg? Jeg har akkurat det jeg trenger. Ikke ta alt så personlig. Ja hva om jeg var guds gave til de fleste da? Hvorfor bry seg med det da? Nei fei for egen dør før du legger andres i grus
Gjest Nuppa_ Skrevet 28. november 2011 #85 Skrevet 28. november 2011 Ja hva om jeg var guds gave til de fleste da? Hvorfor bry seg med det da? Nei fei for egen dør før du legger andres i grus Det er du ikke
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #86 Skrevet 28. november 2011 Ja hva om jeg var guds gave til de fleste da? Hvorfor bry seg med det da? Nei fei for egen dør før du legger andres i grus det er som avataren din. det oser sexualitet av deg, no biggie. en hver jente kan få til det der, du er neppe spesiell. 2
Kosemose Skrevet 28. november 2011 #87 Skrevet 28. november 2011 Jeg må bare si at jeg tenker det er forskjell på å anerkjenne at noen ser bra ut/er kjekke/pene og det å begjære/ha lyst på. Er jeg lykkelig i et forhold har jeg heller ikke lyst på andre menn, og jeg interesserer meg utrolig lite for andre menns utseende, selv om jeg likevel ser at det er en kjekk mann. Lurer på en ting: Dere damer som ikke syns andre enn kjæresten deres er pene: Syns dere heller ikke at kvinner er pene hvis dere har kjæreste? 1
Anglofil Skrevet 28. november 2011 #88 Skrevet 28. november 2011 Niks. For meg er det vanskelig å skille det å begjære noen og det å synes noen er pene. For meg er det et begjør. Det er helt greit at andre er uenige i dette, men det er nå engang slik det er for min del, og det er vel også derfor jeg føler som jeg gjør. Mvh Yvonne
Kosemose Skrevet 28. november 2011 #89 Skrevet 28. november 2011 Niks. For meg er det vanskelig å skille det å begjære noen og det å synes noen er pene. For meg er det et begjør. Det er helt greit at andre er uenige i dette, men det er nå engang slik det er for min del, og det er vel også derfor jeg føler som jeg gjør. Mvh Yvonne Klart det er ok at vi tenker forskjellig, men jeg syns også det er fasinerende at vi mennesker på en måte er så like, samtidig som vi kan tenke så ulikt om ting også Det er det som gjør oss mennesker så spennende og fasinerende
Gjest Jytte Skrevet 28. november 2011 #90 Skrevet 28. november 2011 Niks. For meg er det vanskelig å skille det å begjære noen og det å synes noen er pene. For meg er det et begjør. Det er helt greit at andre er uenige i dette, men det er nå engang slik det er for min del, og det er vel også derfor jeg føler som jeg gjør. Mvh Yvonne Betyr det at du ikke synes Mona Grudt eller Gwyneth Paltrow er vakre ... ?
Anglofil Skrevet 28. november 2011 #91 Skrevet 28. november 2011 Klart det er ok at vi tenker forskjellig, men jeg syns også det er fasinerende at vi mennesker på en måte er så like, samtidig som vi kan tenke så ulikt om ting også Det er det som gjør oss mennesker så spennende og fasinerende Absolutt. Men det er jo litt komplekst dette her, jeg kan jo si at noen er pene, kvinner antar jeg, fordi jeg aldri vil begjære en kvinne (jeg er ikke bifil eller lesbisk), men allikevel, å si noen er vakre er på en måte forbeholdt mannen min. Antar jeg. Ikke lett å bli klok på antar jeg. Betyr det at du ikke synes Mona Grudt eller Gwyneth Paltrow er vakre ... ? Jeg kan vel si de er pene, antar jeg, men, det er som sagt komplekst. Det er lettere å si at de er flotte damer fordi jeg ikke er lesbisk eller bifil, og ergo aldri vil kunne begjære dem. Det skal sies, grunnen til at jeg kan si det er flotte, er fordi jeg synes begge representerer noe mer enn utseendet, dere personlighet gjør dem flotte. Mvh Yvonne
I Grosny Skrevet 28. november 2011 #92 Skrevet 28. november 2011 Absolutt. Men det er jo litt komplekst dette her, jeg kan jo si at noen er pene, kvinner antar jeg, fordi jeg aldri vil begjære en kvinne (jeg er ikke bifil eller lesbisk), men allikevel, å si noen er vakre er på en måte forbeholdt mannen min. Antar jeg. Ikke lett å bli klok på antar jeg. Jeg kan vel si de er pene, antar jeg, men, det er som sagt komplekst. Det er lettere å si at de er flotte damer fordi jeg ikke er lesbisk eller bifil, og ergo aldri vil kunne begjære dem. Det skal sies, grunnen til at jeg kan si det er flotte, er fordi jeg synes begge representerer noe mer enn utseendet, dere personlighet gjør dem flotte. Mvh Yvonne Yvonne, jeg begynner å tro at du egentlig legger lista litt høyere en meg i definisjonen av pen. Jeg føler at når du sier pen, så mener du egentlig absolutt hjertebankende nydelig, mens jeg definerer folk som pene langt under dette nivået. Hvis man oversetter til biler, så mener jeg at den gamle Mercedes 300Sl fra 60-tallet med måkevingdører er absolutt nydelig(du vil nok si pen), samtidig som en hvit 2012modell BMW 520D er pen. I din målestokk hadde bare 300Sl blitt klassifisert som pen, slik jeg tolker deg. Kanskje ts stiller i samme klasse som deg, og egentlig ikke mener at hennes kjæreste er bare pen, men den absolutt desidert knallvakre, samtidig som hun glemmer vanlige pene mennesker. Kan det være at vi rett og slett bruker forskjellige målestokker?
Mr Trist Skrevet 28. november 2011 #93 Skrevet 28. november 2011 Absolutt! Slik tenker jeg også! Jeg hadde utallige diskusjoner med eksen hvor jeg faktisk til slutt ble irritert fordi han ikke kunne si at andre jenter var pene. Lå vi feks på sofaen og så på en film, kunne jeg utbryte "hun er så pen!", hvorpå han da kunne si: "nei, DU er pen!". Come on, alle må jo synes at Natalie Portman er pen. Å si noe annet blir jo bare for dumt. Natalie Portman er ikke pen. Ikke meningen å ødlegge vrangforestillingen din
Gjest Cuntzilla Skrevet 28. november 2011 #94 Skrevet 28. november 2011 Absolutt! Slik tenker jeg også! Jeg hadde utallige diskusjoner med eksen hvor jeg faktisk til slutt ble irritert fordi han ikke kunne si at andre jenter var pene. Lå vi feks på sofaen og så på en film, kunne jeg utbryte "hun er så pen!", hvorpå han da kunne si: "nei, DU er pen!". Come on, alle må jo synes at Natalie Portman er pen. Å si noe annet blir jo bare for dumt. Seriøst? Han må tro at du trenger veldig mye bekreftelse? Det er jo en ekstremt sær ting å svare på en kommentar om at noen er pene. Besynderlig hvordan det ser ut til å være en viss sammenheng mellom at en persons behov for å bli kalt verdens peneste og dennes kjæreste uttalte mening om at hun er verdens peneste (sikter ikke til deg nå fireflies). Imens jeg som faktisk ikke bryr meg aldri har hatt en kjæreste som hverken har kalt meg verdens peneste eller unnlatt å kalle andre jenter pene. Jeg ble kalt Europas peneste av en (drita) kjæreste en gang, han begynte med Norge og utvidet til Norden og konkluderte med Europa, og la til "av de jeg har sett da, sånn i levende live". Han var ikke en mester med ord og noen ganger for ærlig for sitt eget beste, nettopp derfor er det kanskje et av de fineste komplimentene jeg har fått og av mye mer verdi enn oppbrukte fraser.
Gjest Wanted Skrevet 28. november 2011 #95 Skrevet 28. november 2011 Natalie Portman er ikke pen. Ikke meningen å ødlegge vrangforestillingen din Tror ikke det er hun som har vrangforestillinger. Portman er ikke min smak i det hele tatt, men pen er hun jo så absolutt. http://www.google.no/imgres?q=natalie+portman&hl=no&safe=off&sa=X&rlz=1C1ASUT_noNO444NO444&biw=1366&bih=667&tbm=isch&prmd=imvnso&tbnid=X0iR5s_uqTipeM:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/spots/natalie-portman/images/7168829/title/natalie-portman&docid=hye1eoBIvZMOhM&imgurl=http://images2.fanpop.com/images/photos/7100000/natalie-portman-natalie-portman-7168829-1102-1383.jpg&w=1102&h=1383&ei=2OzTTsysNpS5twer9MCpDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=991&vpy=310&dur=1502&hovh=252&hovw=200&tx=120&ty=169&sig=101087459973479669072&page=1&tbnh=119&tbnw=109&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:14,s:0
Gjest Heloise Skrevet 28. november 2011 #96 Skrevet 28. november 2011 Kjæresten min synes ingen andre jenter ser pene ut eller har pen kropp eller noen ting. Han har jobbet som vekter i over 6 år, kan han da ha lært seg å ikke se på jenter på den måten at de bare er mennesker, og ikke jenter? Eller virker dette litt rart? Jeg synes ingen andre menn er pene når jeg er sammen med en jeg har det bra med. Synes ikke det er rart i det hele tatt. 1
Gjest Nuppa_ Skrevet 28. november 2011 #97 Skrevet 28. november 2011 Jeg syns det er litt rart når folk mister evnen til å bedømme andres utseende bare fordi de er forelsket. De må jo se forskjell på stygg og pen vel.
Gjest Jytte Skrevet 28. november 2011 #98 Skrevet 28. november 2011 (endret) Absolutt. Men det er jo litt komplekst dette her, jeg kan jo si at noen er pene, kvinner antar jeg, fordi jeg aldri vil begjære en kvinne (jeg er ikke bifil eller lesbisk), men allikevel, å si noen er vakre er på en måte forbeholdt mannen min. Antar jeg. Ikke lett å bli klok på antar jeg. Jeg kan vel si de er pene, antar jeg, men, det er som sagt komplekst. Det er lettere å si at de er flotte damer fordi jeg ikke er lesbisk eller bifil, og ergo aldri vil kunne begjære dem. Det skal sies, grunnen til at jeg kan si det er flotte, er fordi jeg synes begge representerer noe mer enn utseendet, dere personlighet gjør dem flotte. Mvh Yvonne Men hjelpe meg ... mener du virkelig at du ikke kan si at en mann eller en kvinne er pen - rett og slett bare pen - uten at det betyr at du tenner seksuelt på personen? Det er snakk om ren estetikk for mitt vedkommende. Jeg klarer å si at et hus er pent, et annet mindre pent, jeg klarer å se at et middagsservise er pent og et annet mindre pent, jeg klarer å se at en kvinne kan rett og slett være pen - uten at det betyr mer enn akkurat det. Det er gjort forskning som viser at til og med babyer reagerer på personers utseende. Undersøkelsen viser at babyene kikket langt mer på den pene enn den som var mindre pen. At man har et pent utseende har ingenting med "innholdet" å gjøre, det har rett og slett kun med utseende å gjøre. Jeg klarer å se at Kristian Kjelling har et flott utseende, et flott ansikt .. selvom jeg ikke tåler selve fyren, synes han er selvgod og en stor selvdigger ... Men pen er han - det kan vel ingen nekte for? Endret 28. november 2011 av Jytte 2
Erotisk Flukt Skrevet 28. november 2011 #99 Skrevet 28. november 2011 Han lyver. Skjønnhet forandrer seg ikke hos andre selv om man selv er forpliktet med en annen. -Domino
Gjest Nuppa_ Skrevet 28. november 2011 #100 Skrevet 28. november 2011 Men hjelpe meg ... mener du virkelig at du ikke kan si at en mann eller en kvinne er pen - rett og slett bare pen - uten at det betyr at du tenner seksuelt på personen? Det er snakk om ren estetikk for mitt vedkommende. Jeg klarer å si at et hus er pent, et annet mindre pent, jeg klarer å se at et middagsservise er pent og et annet mindre pent, jeg klarer å se at en kvinne kan rett og slett være pen - uten at det betyr mer enn akkurat det. Det er gjort forskning som viser at til og med babyer reagerer på personers utseende. Undersøkelsen viser at babyene kikket langt mer på den pene enn den som var mindre pen. At man har et pent utseende har ingenting med "innholdet" å gjøre, det har rett og slett kun med utseende å gjøre. Jeg klarer å se at Kristia Kjelling har et flott utseende, et flott ansikt .. selvom jeg ikke tåler selve fyren, synes han er selvgod og en stor selvdigger ... Men pen er han - det kan vel ingen nekte for? Hehe, jeg syns ikke han er særlig pen :gjeiper: Men jeg har ingen problemer med å se at andre menn er pene selvom jeg er gift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå