Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør kjærestene deres om hva de tenker på når de onanerer. Se hvordan han reagerer og svarer.

Hvorfor??

Jeg vet hva han fantaserer om, da han er helt åpen om det. Og jeg fantaserer selv om han, men også om flere andre deltakere. :gjeiper:

Skrevet

Jeg har det på samme måte, og det er egentlig så veldig merkelig. Når jeg er i et forhold finner jeg det rett og slett merkelig og ikke riktig å tenke eller synes andre enn mannen min er flott/pen.

Mvh Yvonne :heiajente:

:(

Skrevet

Kjæresten min synes ingen andre jenter ser pene ut eller har pen kropp eller noen ting. Han har jobbet som vekter i over 6 år, kan han da ha lært seg å ikke se på jenter på den måten at de bare er mennesker, og ikke jenter?

Eller virker dette litt rart? :P

Hva er problemet, eller følte du bare for å dele det med KG?

Skrevet

Jeg synes ikke noen er kjekkere enn min mann. Men når jeg ser på min mann så ser jeg ikke bare utseende, jeg ser en kjekk mann med en perfekt personlighet. Men jeg synes at det finnes flere som er kjekkere enn min mann basert bare på utseende. Personlighet betyr mye når en blir kjent med folk, og kan endre ens syn. =)

Skrevet

Han sier det du vil høre!

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ikke komme og snakke om normalt eller ikke normalt, men du er ihvertfall det eneste unntaket jeg har hørt om. Alle jeg har snakket med tenker på andre. Det er trossalt grunn til at du runker, og ikke har sex med henne, er det ikke?

PS: avstandsforhold teller ikke :)

Jeg melder meg på, så nå har du hørt om to.

Skrevet

Jeg melder meg på, så nå har du hørt om to.

Så dere tenker altså kun på dama når dere onanerer?

Da må jeg spørre, hvor lenge har dere vært sammen? Hvor ofte har dere sex? Og hvor ofte onanerer du? For dette kommer som en overraskelse. Takk og pris for AB-funksjonen, forresten :P

Skrevet

Han sier det du vil høre!

Jeg tenker heller at han sier det han TROR du vil høre. Han kan ha hatt en x som hadde behov for slike ord, og så kan han ha tatt med seg den uvanen videre.

Eller kanskje han er en kontrollerende jævel som vil at DU ikke skal la dine øyne streife over andre vakre menn, og liksom setter ett eksempel.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg vet selv at jeg er den fineste kjæresten min vet om ;) Jeg er generellt mye vakrere enn andre jenter så ;)

Skrevet

Jeg vet selv at jeg er den fineste kjæresten min vet om ;) Jeg er generellt mye vakrere enn andre jenter så ;)

Det betyr jo ikke at han ikke ser på andre damer i det hele tatt.

Skrevet

han er stup forelsket i meg, er han som fridde til meg også. han klarer ikke sette ord på hvor høyt han elsker meg.

når han sier jeg er den peneste og ingen er penere en meg så velger jeg å tro og stole på det. å håpe det er sant :-)

Skrevet

Får håpe TS' kjæreste ikke snubler over deg på gata da, for da syns han jo ikke lenger at det kun er TS som er pen i hele verden :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

han er stup forelsket i meg, er han som fridde til meg også. han klarer ikke sette ord på hvor høyt han elsker meg.

når han sier jeg er den peneste og ingen er penere en meg så velger jeg å tro og stole på det. å håpe det er sant :-)

Men hvorfor er det så viktig å være DEN peneste jenta i hele universet? Han kan jo elske deg like høyt selv om han f.eks skulle synes at en eller annen filmsjernedame er vel så pen?

Og hva når du har fått et par barn, og generelt blir merket av tidens tann og ikke lenger er den vakreste i verden, vil det bli krise i forholdet da? Eller blir du nødt til å operere deg for å holde på fasaden slik at ingen andre skal være vakrere?

Eksen min syntes at jeg var pen og søt og alt sånn, noe jeg er veldig glad for, men jeg tror neppe han mente jeg objektivt sett var den vakreste damen på jord. Men han elsket meg likevel, merkelig nok, og den kjærligheten gikk utenom det at han syntes jeg var fin å se på. Det var mer en ekstra pluss.

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min synes ingen andre jenter ser pene ut eller har pen kropp eller noen ting. Han har jobbet som vekter i over 6 år, kan han da ha lært seg å ikke se på jenter på den måten at de bare er mennesker, og ikke jenter?

Man lar seg gjerne ikke forelske seg i en annen jente, men at han ser på andre jenter joda.

Sikkert bare å spørre kompisene hans. Vil nok ikke si det grunnet ikke å såre deg eller ikke vet h organ du vil reagere.

Er ikke noe galt i å se.

Skrevet

Teorien din har jeg ingen tro på. Mest sannsynlig tenker han at andre jenter en fine, men han sier ikke noe til deg fordi han prøver å være gentleman.

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Teorien din har jeg ingen tro på. Mest sannsynlig tenker han at andre jenter en fine, men han sier ikke noe til deg fordi han prøver å være gentleman.

At du ikke har tro på det behøver ikke å bety at han synes andre jenter er attraktive. Tro meg, det finnes gutter som nærmest "hater" andre jenter enn kjæresten sin. Been with one. Og han sa ikke det fordi jeg ville høre det. Jeg ville jo at han skulle synes at andre var fine.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Får håpe TS' kjæreste ikke snubler over deg på gata da, for da syns han jo ikke lenger at det kun er TS som er pen i hele verden :sjenert:

Snakker jo om kjæresten min . Han er jo forelska i meg itillegg til at jeg har et flott ytre .Det kombinert med den herlige personligheten min, gjør jo sitt til at jeg vet han synes jeg er den vakreste blomsten ;) Nå høres jeg jo utrolig selvdigger ut, men det er jeg ikke :P;) Sier bare fakta ;)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det betyr jo ikke at han ikke ser på andre damer i det hele tatt.

Selv om han ser på andre damer så ser han jo at jeg er den deiligste ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt motsatt jeg, synes kjæresten min er fin og det er ingen andre jeg heller ville vært sammen med, men kan godt innrømme at det finnes kjekkere menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...