Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt synes han andre jenter er pene. Jeg tror nok heller at han sier det av redsel for å såre deg. Alle vet vi at det er mange som er penere enn oss - det er noe vi alle må innfinne oss med.

Avfinne.

• Liker 2
Skrevet

kjæresten min sier at jeg er den peneste i verden osv osv osv

men jeg har nå fått dratt ut av han at han syns jennifer aniston er ganske pen også. :P

typen din syns sikkert mange andre jenter er pene, men kan hende han ikke tenker så mye mer over det?

eller så vil han bare ikke såre deg.

Men det er jo ikke noe negativt i om man syn andre er pene. Jeg syntes mange andre gutter er pene, men jeg er ikke sammen noen bare pga utseendet liksom. Det hadde vært verre hvis jeg hadde gått rundt og sagt til typen min at 'han der er pen OG snill OG sexy OG smart og morsom osv osv' :P

Skrevet

Spør kjærestene deres om hva de tenker på når de onanerer. Se hvordan han reagerer og svarer.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som han kanskje har vært borti sjalu jenter før og har lært leksa si :fnise:

Han blir kanskje ikke tiltrukket av noen andre, men at han ikke skal synes noen andre er pene høres merkelig ut.

Skrevet (endret)

Jeg har det på samme måte, og det er egentlig ikke så veldig merkelig. Når jeg er i et forhold finner jeg det rett og slett merkelig og ikke riktig å tenke eller synes andre enn mannen min er flott/pen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Edit: Glemte å ta med "ikke".

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Spør kjærestene deres om hva de tenker på når de onanerer. Se hvordan han reagerer og svarer.

Hvorfor det?

Gjest Slowpoke
Skrevet

Jeg har det på samme måte, og det er egentlig så veldig merkelig. Når jeg er i et forhold finner jeg det rett og slett merkelig og ikke riktig å tenke eller synes andre enn mannen min er flott/pen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Akkurat slik har jeg det også. Har alltid trodd at jeg er litt rar som er sånn. Har ikke fått inntrykk av at noen andre jeg kjenner med kjæreste tenker slik.

Skrevet

Når jeg er i et forhold finner jeg det rett og slett merkelig og ikke riktig å tenke eller synes andre enn mannen min er flott/pen.

Jeg har det litt på motsatt vis, jeg føler at det er merkelig og "ikke riktig" at jeg ikke synes andre enn kjæresten min er attraktiv. Føler at det forventes at jeg skal synes andre er fine, at jeg ikke er normal som ikke gjør det. Ser jo til og med en i tråden her som mener at det er sunt å synes at andre er pene, og slike utsagn forsterker bare følelsen min av å være unormal.

Venner kan sitte og snakke om en person som "bare er sååå fin", også blir de sur/irriterte for at jeg ikke deltar i samtalen. Sier jeg det som det er, at jeg rett og slett ikke synes personen er noe fin, så påstår de at jeg lyver for meg selv. Men det gjør jeg heller ikke, og det må vel jeg vite bedre enn dem.

Skrevet

1. Han er stormforelska (fortsatt, men det går som oftest over etter en del år) - og ingen kan vekke den samme følelsen han får når han ser på deg.

2. Han lyver, vil ikke såre deg, eller ser ingen poeng i å diskutere det med deg, fordi han uansett har valgt deg. Og noe må få lov til å være privat, selv i et kjærlighetsforhold.

3. Han er skaphomse.

Skrevet

Hvorfor det?

Fordi mest sannsynlig, så vil du bli forskrekket om du får vite sannheten. Og nettopp der ligger svaret på hvorvidt han finner andre attraktive eller ikke.

PS. spør på eget ansvar: exen min spurte meg om det, og gravde frem at jeg fantaserte om venninna hennes. Det fikk konsekvenser for meg.

Men, som Larry David og de sier: you can't control who pops in.

http://www.youtube.com/watch?v=Sri9aPG17nM

• Liker 1
Skrevet

Fordi mest sannsynlig, så vil du bli forskrekket om du får vite sannheten. Og nettopp der ligger svaret på hvorvidt han finner andre attraktive eller ikke.

PS. spør på eget ansvar: exen min spurte meg om det, og gravde frem at jeg fantaserte om venninna hennes. Det fikk konsekvenser for meg.

Men, som Larry David og de sier: you can't control who pops in.

http://www.youtube.com/watch?v=Sri9aPG17nM

At Larry David har rett i det er det vel ingen tvil om, men jeg tror ikke det er sånn at alle har noe å frykte hvis de spør kjæresten sin om det.

Jeg fantaserer ikke om venninner av kjæresten, i hvert fall. Jeg fantaserer om kjæresten, og slik har det vært fra den dagen jeg ble forelska. Sier ikke at det er mere rett enn å fantasere om andre enn kjæresten sin, men jeg tror ikke det er uvanlig å foretrekke kjæresten sin, både i runkefantasier og i forhold til hvem man synes er penest her på jord.

Skrevet

1. Han er stormforelska (fortsatt, men det går som oftest over etter en del år) - og ingen kan vekke den samme følelsen han får når han ser på deg.

2. Han lyver, vil ikke såre deg, eller ser ingen poeng i å diskutere det med deg, fordi han uansett har valgt deg. Og noe må få lov til å være privat, selv i et kjærlighetsforhold.

3. Han er skaphomse.

I ca 4 år gikk jeg rundt med så lav selvtillit at jeg bestemte meg for å koble ut jenter. I den perioden fant jeg ingen jenter attraktive, samme hvordan de så ut. Det har ingenting med homofili å gjøre. Og dessuten, noen menn har lært leksa si når det kommer til kvinnfolk. Ærlighet kan koste oss dyrt.

Skrevet (endret)

Jeg synes faktisk kroppen til kjæresten min er den fineste i verden. Det finnes ingenting jeg ville endret på eller som jeg ikke blir tiltrekt av. Hun er hun på sin måte og jeg digger det.

Utrolig pent ansikt har hun også. Veldig sånn sjarmerende utseende og det var vel det jeg falt pladask for første gangen også :)

Når det er sagt så kan jeg se på andre jenter som pene, men finere enn kjæresten min synes jeg ikke de er. Jeg kunne synes det i tidligere forhold, men ikke med min nåværende.

Endret av Montos
  • Liker 1
Skrevet

At Larry David har rett i det er det vel ingen tvil om, men jeg tror ikke det er sånn at alle har noe å frykte hvis de spør kjæresten sin om det.

Jeg fantaserer ikke om venninner av kjæresten, i hvert fall. Jeg fantaserer om kjæresten, og slik har det vært fra den dagen jeg ble forelska. Sier ikke at det er mere rett enn å fantasere om andre enn kjæresten sin, men jeg tror ikke det er uvanlig å foretrekke kjæresten sin, både i runkefantasier og i forhold til hvem man synes er penest her på jord.

Jeg skal ikke komme og snakke om normalt eller ikke normalt, men du er ihvertfall det eneste unntaket jeg har hørt om. Alle jeg har snakket med tenker på andre. Det er trossalt grunn til at du runker, og ikke har sex med henne, er det ikke?

PS: avstandsforhold teller ikke :)

Skrevet

Kjæresten min synes ingen andre jenter ser pene ut eller har pen kropp eller noen ting. Han har jobbet som vekter i over 6 år, kan han da ha lært seg å ikke se på jenter på den måten at de bare er mennesker, og ikke jenter?

Eller virker dette litt rart? :P

han sier det han vet du vil høre. han er tøffel og du er naiv

Annonse
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Mister dere synets gave når dere havner i et forhold?

Jeg er med på tankegangen at man ikke synes andre er tiltrekkende/attraktive/interessante når man er hodestups forelsket i verdens beste mann, men jeg klarer faktisk likevel og synes at andre mennesker er vakre.

"Du må møte kollegaen min, han er perfekt for deg!"

"Er han kjekk da?"

"Vet ikke, jeg er i et forhold så jeg er ergo blind og uten estetisk sans"

• Liker 7
Skrevet

han sier det han vet du vil høre. han er tøffel og du er naiv

Grei oppsummering.

Skrevet

Jeg finner ingen andre menn enn min egen attraktive; med det mener jeg at jeg finner dem kjekke eller tiltrekkende. Jeg kan tenke "han hadde veldig regelmessige trekk" eller "han hadde en uvanlig øyenfarge" eller "han hadde virkelig ansiktstrekk som ei jente, lurer på om han er modell?" men jeg finner dem ikke pene nok til å bruke en eneste kalori på å se på dem.

Når det er sagt så er det ikke en "bryter som skruddes av" da jeg gikk inn i et forhold; også da jeg var singel så jeg utrolig sjelden ordentlig pene/tiltrekkende menn. Vi snakker om årevis mellom hver gang. Kan hende jeg er for kresen.

Heldigvis klarte jeg å kapre en av de veldig få kjekke mennene som finnes der ute!

Skrevet

Mister dere synets gave når dere havner i et forhold?

Jeg er med på tankegangen at man ikke synes andre er tiltrekkende/attraktive/interessante når man er hodestups forelsket i verdens beste mann, men jeg klarer faktisk likevel og synes at andre mennesker er vakre.

"Du må møte kollegaen min, han er perfekt for deg!"

"Er han kjekk da?"

"Vet ikke, jeg er i et forhold så jeg er ergo blind og uten estetisk sans"

Helt enig - fordi om det er mannen som tenner meg og som jeg elsker overalt så er jeg ikke blind.

Jeg finner ikke Brad Pitt og Johnny Depp seksuelt tiltrekkende, men jeg klarer da og se at de er pene og vakre menn og forstår veldig godt at så mange kvinner synes det er attraktive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...