Gå til innhold

Hva synes dere om denne vesken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt grei, men kanskje litt "voksen" :)

Skrevet

Altfor smal bærereim. Skal ikke mye oppi den veska før den blir veldig tung å bære med seg...

Skrevet

Helt grei om man har stilen til det. Ikke min smak :)

Gjest Madelene1
Skrevet (endret)

Jeg likte ikke den!

Endret av Madelene1
Skrevet

Spør du fordi du er redd for hva andre synes om du skulle finne på å kjøpe denne? Eller har du kjøpt en og lurer på om folk ser dumt på deg fordi du går med en slik veske?

Skrevet

Den var veldig ordinær, ville nok ikke brukt så mange kroner på en slik veske.

Skrevet

Ikke min stil.

Noe jeg ser for meg at en voksen kvinne, som liker en typisk lett snobbestil(men kanksje ikke supersofistikert smak) ville valgt.

Skrevet

Spør du fordi du er redd for hva andre synes om du skulle finne på å kjøpe denne? Eller har du kjøpt en og lurer på om folk ser dumt på deg fordi du går med en slik veske?

Ja, det stemmer er LIVREDD mennesker som ser meg gå med en slik VOKSEN og SNOBBETE veske.... :fnise:

Skrevet

Jeg syntes den var kjedelig..

Skrevet

Den var veldig "bestemor". Min bestemor hadde slike vesker.

Skrevet

Tja, syns den var helt OK, forbinder den med en veske en som jobber på et kontor med kleskode ville kjøpt. Enkel og pen, men også nøytral og litt kjedelig.

Skrevet

Jeg synes klassisk og fin! Tror du alltid vil få mest negativt innpå KG... av en eller annen grunn er folk mest negative innpå her...

• Liker 1
Skrevet

Synes den var kjedelig..

Skrevet

Jeg liker denne typen vesker, men jeg har sett de jeg syns finere. Det jeg ikke likte her var den blanke kjettingen på den smale skulderremen, likte heller ikke at den er festet med hull i selve vesken.

• Liker 1
Gjest Spinell
Skrevet

Er enig i at bæreremmen ser smal ut. Ellers synes jeg den så helt grei ut. Kanskje såpass nøytral at den blir litt borte i mengden, men på den annen side så enkel og nøytral at man heller ikke blir veldig lei av den.

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Likte ikke bære-reimen, og hvis jeg hadde sett den på gata hadde jeg tenkt at du hadde kjøpt den på Morris, eller noe. Dessverre. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...