dida Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 (endret) . Endret 22. februar 2012 av dida
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 det har kanskje noe med hvilken krav du har til den andre parten. jeg måtte justere ned forventningene litt, og det gikk veldig bra. har hatt kjæreste i over 1 år nå, og vi har d kjempefint sammen.
dida Skrevet 27. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2011 (endret) . Endret 22. februar 2012 av dida
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 pluttselig en dag, vettu, så er han der du er jo ung også. få deg en solid utdannelse og en god jobb, så kan du velge mann etterpå. så får dere mange barn sammen 1
dida Skrevet 27. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2011 (endret) .. Endret 22. februar 2012 av dida
Mr.Omg Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 Jeg hverken dater eller roter med menn, men jeg kjenner meg igjen allikevel 1
dida Skrevet 28. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2011 Jeg hverken dater eller roter med menn, men jeg kjenner meg igjen allikevel Hehe Hva med damer?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #8 Skrevet 28. november 2011 Jeg er ei jente på 23 år som er veldig singel. Jeg har mange venner, og koser meg masse med dem, men jeg er aldri helt glad. Til tross for at jeg alltid kan lene meg på mine venner, har jeg i det siste følt meg forferdelig ensom. Jeg har vært singel i 5 år og er drittlei av det, og jeg orker ikke snakke med vennene mine om denne følelsen av ensomhet, siden jeg har vært singel såpass lenge og føler at jeg gneldrer om det. Jeg møter ofte menn, som jeg dater eller roter med, men det fungerer aldri og jeg blir like skuffet hver gang. Hver morgen våkner jeg med en tomhetsfølelse, og jeg har ofte problemer med å sove fordi jeg tenker så mange negative tanker rundt dette. Det plager meg at jeg aldri lenger opplever den lykkefølelsen som jeg så ofte kjente når jeg var yngre. Noen i samme situasjon? Eller aller helst noen som har tips for hvordan jeg kan legge bort disse tankene og tenke litt mer positivt? Jeg prøver ofte å tenke at mange har det mye verre enn meg, men det hjelper ikke så mye akkurat Jeg har bare 1 råd til deg og det er at du må sørge for at du har det bra. Det er et ordtak som sier at man "er sin egen lykkes smed". Jeg har stor tro på akkurat det. Du blir ikke lykkelig bare av å treffe en mann. Du må ha det bra inni deg for at den mannen skal gjøre deg lykkelig!! Du må være klar for å få det bra med en mann. Det høres ut som du nå er på vei mot et nytt veiskille i livet, fra utdannelse og ut i arbeidslivet. Det er noe DU må gjennomføre. Ingen kan gjøre det for deg. Gjør ferdig skolen, få en jobb du liker og etabler deg litt. Da tenker jeg det ordner seg for deg. Tror du er litt redd for å ta enkelte valg fordi du ikke er sikker på hva du da velger bort...
Reaper Skrevet 28. november 2011 #9 Skrevet 28. november 2011 det har kanskje noe med hvilken krav du har til den andre parten. jeg måtte justere ned forventningene litt, og det gikk veldig bra. har hatt kjæreste i over 1 år nå, og vi har d kjempefint sammen. Hehehe kvinnfolk og de jævla KRAVENE. Overfladiskhet much?
Gjest finurlig Skrevet 28. november 2011 #10 Skrevet 28. november 2011 Hehehe kvinnfolk og de jævla KRAVENE. Overfladiskhet much? Haha, "Overfladiskhet much" x) Påvirket-av-amerikansk-slang much? Hvorfor er det så galt å ha krav?? Jeg skjønner ikke det..!
Reaper Skrevet 28. november 2011 #11 Skrevet 28. november 2011 Haha, "Overfladiskhet much" x) Påvirket-av-amerikansk-slang much? Suck much? Hvorfor er det så galt å ha krav?? Jeg skjønner ikke det..! Når du faller for noen så har ikke disse kravene noe betydning. Krav = kjærlighet??
Gjest finurlig Skrevet 28. november 2011 #12 Skrevet 28. november 2011 Kravene er jo retningslinjene etter hva slags menn man liker, og det er jo et absolutt must at man har selvinnsikt nok til å vite hva slags type man kan trives med!
Steinar40 Skrevet 28. november 2011 #13 Skrevet 28. november 2011 Kravene er jo retningslinjene etter hva slags menn man liker, og det er jo et absolutt must at man har selvinnsikt nok til å vite hva slags type man kan trives med! Rimelige krav er bare fornuftig å ha. Urimelige eller urealistiske krav derimot, er noe helt annet.
dida Skrevet 28. november 2011 Forfatter #14 Skrevet 28. november 2011 (endret) Jeg har bare 1 råd til deg og det er at du må sørge for at du har det bra. Det er et ordtak som sier at man "er sin egen lykkes smed". Jeg har stor tro på akkurat det. Du blir ikke lykkelig bare av å treffe en mann. Du må ha det bra inni deg for at den mannen skal gjøre deg lykkelig!! Du må være klar for å få det bra med en mann. Det høres ut som du nå er på vei mot et nytt veiskille i livet, fra utdannelse og ut i arbeidslivet. Det er noe DU må gjennomføre. Ingen kan gjøre det for deg. Gjør ferdig skolen, få en jobb du liker og etabler deg litt. Da tenker jeg det ordner seg for deg. Tror du er litt redd for å ta enkelte valg fordi du ikke er sikker på hva du da velger bort... - Endret 22. februar 2012 av dida
dida Skrevet 28. november 2011 Forfatter #15 Skrevet 28. november 2011 (endret) Rimelige krav er bare fornuftig å ha. Urimelige eller urealistiske krav derimot, er noe helt annet. . Endret 22. februar 2012 av dida
Mr.Omg Skrevet 28. november 2011 #16 Skrevet 28. november 2011 Hehe Hva med damer? De er litt mer interessante, ja
dida Skrevet 28. november 2011 Forfatter #17 Skrevet 28. november 2011 De er litt mer interessante, ja Høres bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå