AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Etter å ha våknet morgenen etter Anders Breivik hadde vært på utøya å lest på VGnett ble jeg helt fra meg. Dagene etter hendelsen var bare tåke for meg. Jeg greide knapt å se en nyhetssending uten å bli dårlig av det.... :/ selv om jeg ikke kjente noen som ble drept eller skadet, gikk det veldig inn på meg. Jeg har senere reagert på hvordan drapsmannen har oppført seg. Man blir kvalm av mindre.. Det som forundrer meg at jeg har erotiske drømmer om han, samtidig som jeg er redd for at han skal drepe meg.. :sukk: Hva skjer?!
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Welcome to the dark side Nyt drømmene dine 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Du, i likhet med mange andre damer, tenner tydligvis på barnemassemordere. Det er forstemmende og deperimerende å lese alle disse trådene om damer som blir våte i trusa av ABB. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Det finnes folk som fantaserer om sex med små barn også. Slike fantasier er merkelig nok noe som folk aksepterer fordi det bare er fantasi..... Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan man kan ha slike fantasier og drømmer.
Gjest Katten. Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 (endret) Drømmer representerer ikke virkeligheten. Mange har erotiske drømmer om det forbudte, som overhodet ikke betyr at de har lyst til å gjøre noe av det. I natt så drømte jeg at jeg dominerte han her. Gudene må vite hvorfor. Hadde jeg faktisk svinget den veien, så er han virkelig ikke min smak. Point being: la drømmer være nøyaktig hva de er... drømmer. Endret 27. november 2011 av Katten.
Gjest Maneater? Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 I natt som drømte jeg at jeg dominerte han her. Haha, niceone
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Du sier selv at dette har gått veldig inn på deg, og man tar gjerne med seg tanker inn i drømmene. De blir som en videreføring av hva hjernen din fokuserer mye på i våken tilstand. Selvfølgelig ikke at du finner ham tiltrekkende eller kunne tenke deg intimitet med ham, men personen i seg selv. Du kan ikke styre hva du drømmer. Det er ingenting å bekymre seg for! Jeg har drømt mye rart, blant annet erotiske drømmer med familiemedlemmer... (Uæh!) Er det incest? Nei, vi må skille mellom drøm og virkelighet. Ikke uroe deg, TS.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå