Gå til innhold

70 C - en vrien størrelse å få tak i

Chantique

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnsdatter

Likte bedre modellene de hadde før, hun ene hadde faktisk litt fasong. Sant at de er veldig tynne... men det med fordelene har noe med undertøyet å gjøre, faktisk :o Det oppdaget jeg da jeg kjøpte en sånn skikkelig push-up sak derfra forrige jul... Du skulle sett Bjørnemannen da! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkurat samme problemet, d finnes nesten ikke 70 C. Derfor kjøper jeg bestandig 75C, og bruker den på det innerste. Det er jo stor forskjell på BHer også da, så noen 75c er akkurat passe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er egentlig litt forvirret i forhold til BH størreslen min.

Passer inn i en triumph BH i str 75 D, men fyller den godt ( det tyter ikke ut) men har vært på den undertøys butikken på Aker brygge, husker ikke hva den heter og fikk en initm behandlig kan man vel kalle det :ler:

For de som har vært der, skjønner de hva jeg mener. Der tar de tak, dytter og klemmer, heiser og tar et godt tak i puppene.

Der sa de at jeg var en 70.-75E.

E-cuper er jo ikke å få tak i den rimlige klassen så jeg holder meg til triumph, men det blir jo litt kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-cuper er jo ikke å få tak i den rimlige klassen så jeg holder meg til triumph, men det blir jo litt kjedelig i lengden.

...og nettopp derfor er det supert å kunne ønske seg gavekort på undertøy til jul!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...