SusanneGullet Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Jenta vår på 8 måneder ble smittet med forkjølelse og nå sliter vi skikkelig, vi gir henne otri-baby saltvannsspray, men hun får panikk med en gang vi prøver og spraye nesa hennes, da begynner hun og hylgrine, også får hun ikke puste i hele tatt. Har vært oppe i hele natt og bysset henne, men med en gang jeg legger henne ned i senga si igjen begyner hun og hylgrine igjen. Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Babyer har hatt tette neser helt siden tidenes morgen. ikke tving i henne noe hun ikke trenger. er sikkert en ny og ubehagelig opplevelse for nurket, men hun overlever. gi henne så mye kos og omsorg som dere kan.
Gjest frøken am Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Du har ikke noe morsmelk du kan dytte inn i nesen på henne?
Ripsy Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Prøv å heve hodeenden av senga hvis du ikke har prøvd det allerede. Legg noen bøker under beina på den ene siden f.eks.
Neala Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Du har ikke noe morsmelk du kan dytte inn i nesen på henne? De anbefaler ikke det. Det kan føre til at det bare blir enda mer slimete og surklete. Hev hodeenden og prøv med saltvannsdråper når babyen sover eller noe. Kjør på og gi en god "dose", saltvann kan man bruke plenty av.
Gjest Ashley_Johanna Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 Jenta vår på 8 måneder ble smittet med forkjølelse og nå sliter vi skikkelig, vi gir henne otri-baby saltvannsspray, men hun får panikk med en gang vi prøver og spraye nesa hennes, da begynner hun og hylgrine, også får hun ikke puste i hele tatt. Har vært oppe i hele natt og bysset henne, men med en gang jeg legger henne ned i senga si igjen begyner hun og hylgrine igjen. Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre? Jeg sliter med det samme her! Kjøp saltvannsdråper istedet for spray, og hev hodeenden i sengen. Her er det mageleie eller sideleie som gjelder.. hun gråter når hun ligger på ryggen, men når hun snur seg til magen eller på siden sovner hun. Så jeg lar henne gjør det, og sover inne hos henne så jeg kan sjekke at hun har det bra. Når hun sover i vognen på dagtid, setter jeg vognen i en liten bakke så hun ikke ligger flatt.
Miss moneypenny Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Jeg har også bedre erfaring med dråper enn spray. Det virker nok litt mindre skummelt for babyen også. Også kan du prøve å bruke en nesesuger for å få ut litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå