Gå til innhold

Er det vanlig med slimete blod en uke etter medisinsk abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er vanlig med slimete blod en uke etter medisinsk abort, enda gyn på UL så at livmoren var tømt??

Setter stor pris på raskt svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke. Tok kirurgisk abort, og da blødde jeg frisk, men mye i flere uker etter på. Slimete blod hørtes rart ut, tror du bør ringe legen å høre...

Skrevet

Jeg blødde i 2 uker etter medisinsk abort. På slutten var det litt slimete.

Skrevet

På fredag var det to uker siden jeg hadde medsinsk abort og jeg blør forsatt litt slimete. På trening sliter jeg som regel med en del magesmerter ennå om jeg trener litt hardt og det kommer forsatt noen klumper !

Tror det er helt noramlt egentlig, ikke noe å bekymre seg for.

Skrevet

Tusen takk for svar alle tre :)

Til dere som tok medisinsk, har dere fortsatt noen form for smerter i korsrygg eller noen av sidene i magen?

Avtok blødningen deres gradvis,eller var det litt opp og ned?

Skrevet

Tusen takk for svar alle tre :)

Til dere som tok medisinsk, har dere fortsatt noen form for smerter i korsrygg eller noen av sidene i magen?

Avtok blødningen deres gradvis,eller var det litt opp og ned?

Alt av symptomer ifht smerter i ryggen, humørsyke og ømme pupper forsvant iløpet av den første uka.

Nå var det som sagt to uker siden på fredag, har forsatt noen smerter i magen (sidene) kan til tider minne om sterk mens-smerte, blødningen er blitt mindre, men ikke helt slutt ennå.

Gjest Modig mor
Skrevet

Jeg fikk Cytotec en fredag, blødde fram til og med torsdagen etter, så var det ingenting, og på søndagen (ni dager etter Cytotec) hadde jeg litt blodblandet utflod (slimete, som du beskriver). Etter det har det ikke vært noe mer.

Håper du blir fort ferdig med de fysiske sidene av dette, det er virkelig noe av det verste man kan oppleve. Lykke til!

Skrevet

Det er helt normalt. Og du kan faktisk blø opptill 6 uker etter abort.

Og jeg har hatt en medisinsk abort for maaaange år siden, da hadde jeg veldig vondt i magen, og under magen i lang tid.

Skrevet

Jeg blødde i nesten 3 uker etter MA.. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...