Sofiemor Skrevet 24. januar 2012 #61 Skrevet 24. januar 2012 Jeg må visst være veldig kjedelig, for jeg har kun holdt meg til norske gutter/menn
makkapakka Skrevet 25. januar 2012 #62 Skrevet 25. januar 2012 Sveitsiske Tysk Fransk Svenske engelske men mest norske
Gjest BamseB Skrevet 25. januar 2012 #63 Skrevet 25. januar 2012 Liker å sammenligne mine erobringer med snøfnugg: Små, bleike og unike 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #65 Skrevet 25. januar 2012 Venezuela Norge Sveits Brasil Canadisk inuitt
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #67 Skrevet 26. januar 2012 Norsk. Dansk. Engelsk. Gresk. Nederlandsk.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #68 Skrevet 26. januar 2012 Norsk Ungarsk.. *kremt*..."aatshjooh.." hm
MissDreams Skrevet 26. januar 2012 #69 Skrevet 26. januar 2012 Norske Dansk Australier(uten tvil den beste)
Mermaid Blues Skrevet 26. januar 2012 #70 Skrevet 26. januar 2012 Flest norgetryner på meg, bortsett fra en norsk/islandsk, en norsk/karibisk, en norsk/engelsk og en norsk/sveitsisk.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #72 Skrevet 27. januar 2012 Mange lekre asylsøkere. Fikk sex med 2 afrikanere for 2 år siden. Lange kuker. Virket lenge. Kom enormt. Må ikke utvise dem. Hiv heller ut de flotte damene, som stjeler våre menn. Som vi ikke vil pule på anyway. En gang svart,,, alltid svart.
kaarina Skrevet 27. januar 2012 #73 Skrevet 27. januar 2012 Norge Venezuela Australia England Karibien
Harmony Skrevet 27. januar 2012 #74 Skrevet 27. januar 2012 Nederlender og Amerikaner. Nederlenderen er best.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #75 Skrevet 27. januar 2012 Mange lekre asylsøkere. Fikk sex med 2 afrikanere for 2 år siden. Lange kuker. Virket lenge. Kom enormt. Må ikke utvise dem. Hiv heller ut de flotte damene, som stjeler våre menn. Som vi ikke vil pule på anyway. En gang svart,,, alltid svart. Vanskelig å si om dette er seriøst eller ikke - ikke umulig at det ble skrevet av en småironisk norsk mann. Men at det er en sannhet er det vel liten tvil om. En grunn til at norske damer i snitt er mer positiv til innvandring enn menn er at det gir dem flere muligheter seksuelt. Samtidig er utvalget av tilgjengelige afrikanske / muslimske innvandrere minimalt.
Gjest BamseB Skrevet 27. januar 2012 #76 Skrevet 27. januar 2012 Vanskelig å si om dette er seriøst eller ikke - ikke umulig at det ble skrevet av en småironisk norsk mann. Men at det er en sannhet er det vel liten tvil om. En grunn til at norske damer i snitt er mer positiv til innvandring enn menn er at det gir dem flere muligheter seksuelt. Samtidig er utvalget av tilgjengelige afrikanske / muslimske innvandrere minimalt. Personlig syns jeg utvalget er i overkant stort...
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #78 Skrevet 27. januar 2012 Personlig syns jeg utvalget er i overkant stort... Jeg tenkte på interessante og tilgjengelige afrikanske / muslimske *kvinnelige* innvandre. At utvalget av mannlige er høyt vil jeg si meg enig i.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #80 Skrevet 28. januar 2012 Norske, svenske, polske, canadiske, philipinsk (adoptert)av canadiske foreldre, amerikanske, argentinske, australske (to på en gang, anbefales), Ghana, britiske, spanske (ikke så artig), Jeg er man som liker å reise. Favorittkvinnene er fra Australia (ikke mange hemninger der i gården) Hadde sex med en kvinne i fru-julenissekostyme (hvilken nasjonalitet er nordpolen?)Kvinnene fra Argenina er de mest avslappende å "henge" med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå