AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #41 Skrevet 1. desember 2011 Norge Marokko Japan Tyrkia Kenya Gambia Irak Hvordan var japaneren?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #43 Skrevet 1. desember 2011 norsk, svensk, dansk, hollandsk, canadisk, amerikansk, engelsk, irsk,, portugisisk, gresk, balinesisk, australsk, fransk..
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #44 Skrevet 1. desember 2011 Nå finnes det allerede en sånn tråd, selv om den er litt gammel.. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=514662&st=80 Men likevel, her er lista mi Norge Sverige Tyskland Zimbabwe Uganda Angola Namibia That's it tror jeg:) De siste tre på lista får full score fra meg :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #45 Skrevet 2. desember 2011 En grønn mann som kom flyvende i en helvetes fart og deisa ned i senga mi, fra utenfor Melkeveien et sted. Han hadde to pikker på en gang og fire antenner på hodet. Ble en real omgang.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #46 Skrevet 2. desember 2011 Pakistan Afghanistan India Iran Syria Kuwait Egypt Italia Frankrike Sveits Norge Sverige USA
kristian82 Skrevet 2. desember 2011 #47 Skrevet 2. desember 2011 Snodig at så mange leger ikke får med seg slik atferd, og fortsetter å bable om tradisjonelle risikogrupper.
lialalokita Skrevet 2. desember 2011 #48 Skrevet 2. desember 2011 Latiner Araber Norske Men jeg foretrekker arabere og latiner
Bana Skrevet 3. desember 2011 #50 Skrevet 3. desember 2011 Norge Sverige Sør-Korea Iran Irak Pakistan Brasil Australia Kenia Kamerun Nigeria Once you go black, you don't go back Litt flåsete sagt, men det stemmer for meg haha highfive sista! 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #51 Skrevet 3. desember 2011 Norge Spania England Cuba Cuba var mest spennende, og han var helt svart! Yummi. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #53 Skrevet 3. desember 2011 Snodig at så mange leger ikke får med seg slik atferd, og fortsetter å bable om tradisjonelle risikogrupper. For min del synes jeg det er underlig at noen som helst fortsatt fabulerer om tradisjonelle risikogrupper når det gjelder seksuelt overførbare sykdommer, da nordmenn flest både reiser mer og har mer sex! Men det er kanskje bedre å lulle seg inn i fantasien om at man selv ikke har sjans i havet til å bli smittet med noe, tiltross for ubeskyttet sex med tilfeldige man møter på byen 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #55 Skrevet 3. desember 2011 Tysk Amerikansk (x2) Norsk (x5) - den absolutt beste var tilfeldigvis norsk. Han er så deilig at vi møtes fortsatt, helt ufattelig fantastisk sex - og hvor man føler umiddelbart man møtes at man bare MÅ ha hverandre med en gang.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #57 Skrevet 24. januar 2012 Nordmenn, noen dansker og èn greker. Grekeren var ekkel og luktet funky, så ikke mere gresk på meg
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. januar 2012 #58 Skrevet 24. januar 2012 (endret) Norsk Svensk Færøying ( hun var utentvil den beste jeg har hat ) Tysk Fransk Britisk Irsk Italiensk Sveitsisk og Østerriker Endret 24. januar 2012 av Corto Maltese
Alina X Skrevet 24. januar 2012 #59 Skrevet 24. januar 2012 Chile Colombia Mexico Marokko Tunisia Iran har aldri vært bortpå norske menn bortsett fra litt klining og roting,de er skumle,har hørt at penisene deres er rosa neida...(joda!)...men ærlig liker jeg best latinamerika,er ikke uten grunn det heter "latin lovers"orgasmegaranti!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå