Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Bestilte et hjemme kit med brazilian blow out og tok det for 2 uker siden. Rett og slett kjempefornøyd. Håret mitt er vanligvis bruset, krøllete, tørt og glansløst. Nå ligger det fint og er glatt og mykt. Noen få bølger men det er bare fint. Har aldrig hatt så fint hår. Problemet er at jeg har lest mye om behandlingen på nette og den kan være skadlig pga mulig innhold formalehyd. Produktet hevdes å være fritt for dette men mye usikkerhet rundt dette. Produktet heter Zene progress. Noen erfaringer med dette eller andre BKT typer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er dette fantastiske middelet kjøpt? Link? :)

Skrevet

Link please! :romeo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil også ha fantastisk hååår, en aldri så liten link til mer informasjon hadde gjort seg :D

Skrevet

Jaa!

Jeg også vil ha fantastisk hår!!

Mitt hår kjennes ut som mose!

• Liker 1
Gjest happy_me
Skrevet

jeg så noe om det her på dr. Oz... Ifølge ham så var det direkte skadelig ... det ble nesten som å helle etsende væske på håret ditt, så jeg tviler på at det er bra i lengden. Var det vondt å bruke? for hodebunnen og sånn, tenkte jeg?

Skrevet

Hei

Eg bestilte fra denne siden: www.escovaprogress.com. Resultatet ble kjempebra, men har googlet en del på brazillian blow out og det er vist mye lurerier ifb innhold formalehyd som kan være svært skadlig. men som sakt er eg storfornøyd med resultatet og har lyst å gjøre det igjen.

P.S Merker nå at virkningen er svakere og vil nok ikkje vare 3 mnd på mitt hår. Begynner så smått å gå ut nå etter ca 3 uker.

Skrevet

Hvordan er håret ditt til vanlig? Tynt, tykt, sterkt porøst? Jeg har langt brusete hår, men tynne hårstrå, er usikker på om håret mitt tåler dette. Hm.

Skrevet

Hvordan er håret ditt til vanlig? Tynt, tykt, sterkt porøst? Jeg har langt brusete hår, men tynne hårstrå, er usikker på om håret mitt tåler dette. Hm.

:5:

Skrevet

Håret mitt er tørt, grovt og brusete til vanlig. Har mye fall og det er helt greit men det blir vanligvis bare stort og brusete uten mye styling. Har og lysfarget/stripet hår og det er noe slitt.

Har merket at eg mister litt hår nå etter ca 2 uker, men gjør jo det til vanlig også. Mulig eg er blitt mer obs etter å ha lest diverse negativ omtaler.

P.S. Har lest mange positive omtaler også.

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk produktene? Og hvilken pakke har du?

Skrevet

Så på nettsiden at det hadde fått inn et nytt produkt Zero og det står:

"0% Formaldehyde released before, during or after the treatment."

Du kunne vel ikke lagt ut før og etter bilder da TS? Du kan jo bare redigere bort annsiktet om du vil ;)

Skrevet

Uhum. Jeg bestilte! Nå er jeg spent. :unsure:

Oppdater oss! :)

Angående skadelige stoffer, så lurer jeg på om dette kan være med tanke på frisørene som står oppi dette nesten hver dag, og ikke de som gjør det på seg selv en veldig sjelden gang iblant?

Gjest Silvermist
Skrevet

Det skal jeg gjøre. Det blir forhåpentligvis ikke en oppdatering uten hår på hodet :fnise: Neida, har troen jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...