Gå til innhold

Hva er deiligst for menn?

Hva er deiligst?  

21 stemmer

1. 1. Du er mann og liker det best...

• ...kjapt og effektivt
      9
    • ...så langvarig som mulig
      12

Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste har det vært en del snakk om at menn som holder igjen utløsningen bare gjør det for å være greie mot kvinnen. At det liksom er et slit. Hva er deiligst for dere menn? Bare kjøre på og komme fortest mulig, eller å strekke det ut og få det til å vare så lenge som mulig? Hvis du overhodet ikke tenker på henne - hun har du liksom allerede slikket til multiorgasme. (Og jeg forstår at det kanskje kan avhenge av dagsformen; svar i så fall på hvordan du vanligvis foretrekker det.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil helst bare ha raske blowjobs jeg.

Skrevet

Å holde igjen betyr å dempa sansene, så hva tror du egentlig? Selvfølgelig er det deiligst å få komme når kroppen sier fra.

Skrevet

Jeg har omvendt erfaring her i heimen.

Om vi bruker lang tid, litt "pauser" - at jeg veksler mellom å gi sensuell og mer intens oralsex, han konsentrerer seg om meg en periode - så kommer vi begge i en dimensjon ingen av oss gjør om vi bare går rett på uten pauser.

Jeg merker det iallefall på hele kroppsspråket hans, han kommer definitivt mye hardere om det har vart en stund, blitt endel pirret underveis og så heller en skikkelig avslutning.

Han har tilogmed sagt at det er "mindre" bra om jeg utelukkende gir han oralsex, fordi han knytter så stor tenning i å kunne se/ta på meg samtidig som jeg gir oralsex.

Så det kommer vel an på om man er en typisk giver/mottaker eller litt av hvert.

• Liker 2
Skrevet

Å holde igjen betyr å dempa sansene, så hva tror du egentlig? Selvfølgelig er det deiligst å få komme når kroppen sier fra.

Det får meg til å innse hvilken fantastisk gentleman jeg har som kjæreste! Jeg har aldri bedt ham holde igjen, men han har nok gjort det en del ganger likevel, sånn at jeg skal få "komme" med! :sjarmor:

Dessuten var dette en artig tråd. Jeg vil følge med! :popcorn:

Skrevet

Jeg har omvendt erfaring her i heimen.

Om vi bruker lang tid, litt "pauser" - at jeg veksler mellom å gi sensuell og mer intens oralsex, han konsentrerer seg om meg en periode - så kommer vi begge i en dimensjon ingen av oss gjør om vi bare går rett på uten pauser.

Enig i denne :-) vet i hvertfall at dama også har kommet da

Jeg merker det iallefall på hele kroppsspråket hans, han kommer definitivt mye hardere om det har vart en stund, blitt endel pirret underveis og så heller en skikkelig avslutning.

Han har tilogmed sagt at det er "mindre" bra om jeg utelukkende gir han oralsex, fordi han knytter så stor tenning i å kunne se/ta på meg samtidig som jeg gir oralsex.

Så det kommer vel an på om man er en typisk giver/mottaker eller litt av hvert.

Enig i denne :-) vet i hvertfall at dama også har kommet da

Skrevet

Jeg vil komme fire-fem ganger over en to-timersperiode. Kan også bygge opp orgasmen min (holde på til jeg nesten kommer, slappe av - rinse and repear), noe som gir meg ganske kraftige fullkroppsorgasmer. Spesielt om jeg gjør det på min tredje eller fjerde orgasme.

Skrevet

Begge deler, tenker jeg. Noen ganger raskt og intenst andre ganger langsomt og nytende. Er jo det samme for oss damer :)

• Liker 1
Skrevet

Begge deler, tenker jeg. Noen ganger raskt og intenst andre ganger langsomt og nytende. Er jo det samme for oss damer :)

Dette er jo veldig individuelt, og alder spiller også inn. Din beskrivelse passer meg utmerket, mens Katten sin tilhører yngre og sprekere menn enn meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...