Gå til innhold

Hva tror du naboen tenker om deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar denne som egen tråd jeg selv om jeg svarte i den andre nabotråden. Skrev dette i den andre tråden:

Jeg lurer egentlig på hva naboene sier om meg

Hun som plutselig etter å ha vært hjemme noen år går tidlig og kommer hjem sent. Lite lys hos meg. Stadig to biler som kommer og venter sånn at jeg blir plukket opp. Ingen lyder annet enn når jeg får en raptus hver 2. måned og drar på med stereoanlegget. Gardiner for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine naboer tror antageligvis at jeg er død, bortsett fra 6-7 ganger i måneden når jeg har bittelitt høylydt sex. For ellers er jeg musestille, har gardinene trukket for og beveger meg aldri utenfor samtidig som andre mennesker. :fnise:

Skrevet

Tror ikke de tenker noe spesielt om meg, egentlig.

Skrevet

Mine naboer har tenkt, og faktisk fortalt rundt på bygda, at jeg er veldig glad i mannfolk, og har en rushtrafikk av menn stormende rundt meg. Og joda, den ene sommeren hadde jeg hele 5 forskjellige menn på besøk på en og samme måned, mine fettere.

• Liker 2
Skrevet

Hvis noen i det hele tatt har lagt merke til meg, synes de sikkert at jeg er snål.

Skrevet

Jeg bor på bygda der alle "kjenner" alle, så her er det bare å velge og vrake, de kan tro hva som helst. :)

Skrevet

TS her.

Fikk faktisk spørsmål fra en nabo om alt var ok med meg. Gadd ikke å forklare at gardiner er trukket for for å spare på varmen.

En annen nabo ringte på for å høre om alt var greit siden jeg ikke hadde måkt eller gått i snøen på et par dager.

Første nabo var nok mer nysgjerrig.

Andre nabo bryr seg om siden hun vet jeg bor alene.

Skrevet

Har et ganske øde nabolag, hvis man ser bort fra bjeffende/pivende hunder, så jeg tror ikke de har gjort opp noen meninger eller tanker om meg.

Hadde jeg hatt en Disturbianabo (som i filmen), så hadde han bare oppfattet at jeg henter posten hver formiddag i 10-11 tiden.

Skrevet

De synes sannsynligvis at jeg er grøssende kjedelig. Jeg står opp og går på jobb før de våkner, og når jeg kommer hjem igjen så hører de ikke en lyd fra leiligheta mi før dagen etter når jeg skal på jobb igjen :ler: .

Skrevet

Kan tenke meg at naboen syns vi er noen jævla kjipinger som ikkje lar han herje og feste slik som han vil og at vi er noen sure duster som klager til huseiger og får han kastet ut. Could not care less, eg har garantert styggere tanker om naboen.

• Liker 2
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Han under meg synes at jeg er kreativ og spennende med et varmt hjerte har han sagt, vi har hatt mange prosjekter sammen i kultursammenheng og på privaten så hender det ofte jeg setter en bolle med bakevarer eller hvis jeg har laget for mye middag, utenfor døren hans. Han er enslig og gammel og lager ikke så mye ordentlig mat til seg selv.

Han ved siden av meg derimot syns nok jeg burde ta på meg mere klær. Av en eller annen grunn ser vi hverandre kun i ett tiden på natten når jeg lufter hunden siste gang og tiiiidlig om morgenen når jeg tar første turen ut med hunden, og på de tidspunktene har jeg vanligvis bare shorts og singlet på.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Tenker at jeg er en sex-freak med en pulevenn. (Siden typen for det meste kommer, så har vi sex også stikker han igjen) Kanskje de tror jeg er en hore? O.o

Jaja, care.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

har inntrykk av at på landet er det anderledes enn der jeg bor nå. der jeg vokste opp var vi alltid vennlig med hverandre og jeg var ofte på besøk hos naboen. ikke fordi de hadde barn på min alder, men fordi de tok meg imot med åpne armer. tok alltid med meg dokka mi og lekte i hagen dems. de hadde hest også, så den ble også kjent med dokka mi hehehe. mamma sa at jeg hadde ropt "nå er olga ute å henger opp klær" før jeg løp over i hagen dems for sitte ved henne mens jeg lekte. inne hos dem var jeg også. der satt nemlig mannen som skulle fortelle meg krigshistorier. jeg skjønte at alt var diktet opp, men det var koselig. han var også nissen på julaften hehe. så de tror jeg tenkte godt om oss :)

Skrevet

har inntrykk av at på landet er det anderledes enn der jeg bor nå. der jeg vokste opp var vi alltid vennlig med hverandre og jeg var ofte på besøk hos naboen. ikke fordi de hadde barn på min alder, men fordi de tok meg imot med åpne armer. tok alltid med meg dokka mi og lekte i hagen dems. de hadde hest også, så den ble også kjent med dokka mi hehehe. mamma sa at jeg hadde ropt "nå er olga ute å henger opp klær" før jeg løp over i hagen dems for sitte ved henne mens jeg lekte. inne hos dem var jeg også. der satt nemlig mannen som skulle fortelle meg krigshistorier. jeg skjønte at alt var diktet opp, men det var koselig. han var også nissen på julaften hehe. så de tror jeg tenkte godt om oss :)

Nå bor ikke jeg på landet da, men i en relativt stor by. Jeg kan huske da jeg var liten, hvordan naboforholdene var her i den tiden. Da kunne man gå over til nabodamen og spørre om å få låne en kopp sukker (eller hva man enn trengte), for så å bli sittende en stund og prate over en kopp kaffe. Det var da utrolig rart hvis man gikk ut, fikk øye på naboen, og ikke gikk bort og prata med henne/han, ivertfall hilste.

Nå er det andre folk som bor her, men det virker som om det er forandret mange plasser. At det kanskje ikke gjøres så mye lengre.

Nå er det såvidt vi hilser på hverandre i dette nabolaget, og jeg har prata med mange andre på min alder, som har samme inntrykket.

Ikke meningen å kuppe tråden her, men tar jeg feil?

Skrevet

barna deres er ihvertfall veldig !!!skeptiske til hvorfor jeg og søstra mi krangler så høylytt *he he*

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Nå bor ikke jeg på landet da, men i en relativt stor by. Jeg kan huske da jeg var liten, hvordan naboforholdene var her i den tiden. Da kunne man gå over til nabodamen og spørre om å få låne en kopp sukker (eller hva man enn trengte), for så å bli sittende en stund og prate over en kopp kaffe. Det var da utrolig rart hvis man gikk ut, fikk øye på naboen, og ikke gikk bort og prata med henne/han, ivertfall hilste.

Nå er det andre folk som bor her, men det virker som om det er forandret mange plasser. At det kanskje ikke gjøres så mye lengre.

Nå er det såvidt vi hilser på hverandre i dette nabolaget, og jeg har prata med mange andre på min alder, som har samme inntrykket.

Ikke meningen å kuppe tråden her, men tar jeg feil?

jeg bor i oslo området nå. og føler ikke det er sånn.. vet ikke hvem naboen min er. det føles rart egentlig. men har inntrykk av at de er ganske kalde. tror man brydde seg mer før ja :)

Skrevet

Jeg bryr meg overhodet ikke om hva de tror om meg. Jeg lufter hunden og henter posten i morgenkåpe. Det samme gjør sambo. Jeg ordner rundt huset når jeg har lyst ... heldigvis for "dem" er det ofte :fnise:

Men jeg har en overordnet forståelse for at man skal være mot andre som man vil at andre skal være mot dem ... så kanskje er det derfor vi har det fredelig i nabolaget??

Skrevet

De syns jeg er 100 % idiot som lager smoothie om morgenen :rope: Da banker de hardt i veggen til "svar". Bor i blokk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...